Re: zaparcia :(

From: "Akulka" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zaparcia :(
Date: Mon, 23 May 2005 17:31:11 +0200

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:sgot0eagb0hh$.13c96l6aj2ym3.dlg@40tude.net...
> No tak, ale w żadnym wypadku robiona "na czuja". Ja zanim zrobiłem
> tygodniową, to przeczytałem całą książkę Małachowa o głodówce, kilka razy
> wracając do ważniejszych fragmentów. Szczególnie szczupłe osoby powinny
być
> ostrożne.

EEE, to mnie tu nic nie grozi z tej strony - na zabidzoną nie wyglądam:D;P.
Jedynie nie mogę się jakość przekonać do konieczności lewatyw, o ile
fizycznie jestem w stanie to zrobić, o tyle mam barierę psychiczną przed
wykonaniem tej czynności. Dlatego ratowałam się gorzką solą kupowaną w
aptece - przeczyszczenie było, ale mam pewne obawy:
A) czy przyjmując ten specyfik nadal jestem na głodówce absolutnej,
B) czy żołądek, który przyjmuje tylko wodę nie uszkodzi swoich śluzówek pod
wpływem owej soli gorzkiej, przyjmowanej bądź co bądź, na pusty żołądek
C) czy co 2-3 dni wystarczy tak się oczyszczać, bo picie tego czegoś do
najprzyjemniejszych nie należy

Mam zamiar sobie zapodać niedługo kolejny post, bez jakichś z góry
założonych ram czasowych - jak będę się czuła źle, to przerywam. Jeśli więc
masz jakieś ciekawe spostrzeżenia i porady, to nie pogardzę:))

Pozdrawiam,
Akulka

P.S. Uprzedzając z góry jakieś komentarze -- nie robię tego by schudnąć, ale
pomóc sobie na stawy kolanowe, które po anginach przechodzonych w
dzieciństwie mi doskwierają - nie bolą, ale nieprzyjemnie skrzypią (z tego
co wiem przyczyną chyba są sole odkładane w torebkach stawowych)