Re: zarobki lekarzy

Data: 2003-11-23 07:21:23
Temat: Re: zarobki lekarzy
Od: "pestifer" <p...@U...fm>

Użytkownik "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bpp0qv$c5f$1@news.onet.pl...
> ja znam lekarzy którzy tez maja wiecej np. mój ojciec ale moge napisać że
go
> prawie nie wiedze, moge tylko powiedzieć ze jest pracocholikiem i pracuje
> praktycznie cały czas :) 24 h na dobe serio
> i tu sie pojawia pytanie po co tak pracowac skoro nie ma sie czasu na
> cieszenie sie z tego co sie zarobi??
> a jego kolega pracuje tylko na etacie w szpitalu i nigdzie wiecej, ma
> mieszkanie w bloku i samochód średniej klasy a teraz ma ok 65 lat
> (emeryturka tuż tuż) to ja znam nauczycieli z LO ktrórzy maja duzo wiecej
no
> [...]

przypomina mi to przypadek mojego przyjaciela, ktory kupil dom z ogrodkiem.
w zwiazku z tym, ze duzo pracuje nie ma czasu kosic trawy i dbac o zielen.
zatrudnia wiec dorywczo ogrodnika, ale zeby go bylo na to stac musi jeszcze
wiecej pracowac. a pracujac jeszcze wiecej w ogole nie ma czasu, zeby
kiedykolwiek odpoczac w tym ogrodzie.