Re: zarobki lekarzy

Data: 2003-11-23 22:50:23
Temat: Re: zarobki lekarzy
Od: "Pipi" <p...@o...pl>

> w dwoch
>
> To jak myślisz? Ile jej czasu zostaje na pomimeszkanie z meżem i dziećmi w
> domu?

W obecnych czasach bardzo niewiele osob ma ten luksus aby spedzac czas z
rodzina czy przyjaciolmi. Ja zarabiam 1200 zl netto a pracuje na okraglo, z
przerwami na spanie. Fakt, nie mam stresujacej pracy, ale pracuje bardzo ciezko
za stosunkowo niewielkie pieniadze. Zeby bylo jasne - jestem po studiach i
ukonczenie ich nie przyszlo mi latwo. Najbardziej ubolewam nad tym, ze nie mam
mozliwosci dorobienia sobie do pensji.

Dlatego prosze tak nie narzekac na zarobki bo lekarze nie sa jedyna grupa ktora
nie zarabia kokosow. Ponadto, wiekszosc moze sobie w ten czy inny sposob
dorobic. Ja nie mam tego komfortu. Otrzymuje pensje i nic wiecej.