Re: zarobki lekarzy

Data: 2003-11-28 04:27:59
Temat: Re: zarobki lekarzy
Od: Maciej <c...@w...pl>

> Etat - 1150 brutto (po podwyżce o 203 złote miałem o 100 więcej, ale
> szpital wypowiedział mi z przyczyn ekonomicznych umowę o pracę (za drogi
> byłem) i zaproponował nową, którą oczywiście przyjąłem, bo co miałem
> robić).

Jezeli po latach nauki i wyzeczen i jak by nie bylo ciaglemu stresowi zarabiasz
tyle to pozwol ze zapytam a ile w takim razie zarabia pielegniarka i salowa?

Czytajac ta dyskusje odnosi sie wrazenie ze zaden lekaz nigdy nie slyszal, o
nazwijmy to delikatnie "wyrazach wdziecznosci wzmacniajacych zainteresowanie".
Kiedys w dawnych niedostatnich czasach to byla latwizna. Jakis koniaczek czy
bomboniera najczesciej (chociaz nie zawsze) zalatwialy sprawe.
Dzisiaj czasy sa odmienne. Wszystko jest dostepne ale drogie. Z tego co
slyszalem wdziecznosc najczesciej wyrazana powinna byc w formie koperty
wypelnionej produktem drukowanych na prasach mennicy panstwowej.

Jak to jest naprawde? To tylko wroga propaganda przeciw niewinnej grupie
zawodowej?