Re: zarobki lekarzy - spadam za ocean

Data: 2003-11-23 22:11:24
Temat: Re: zarobki lekarzy - spadam za ocean
Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl>

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bpnimq$iv8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
> placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
> Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

Nie chce wszystkich dolowac, ale zobaczcie co przeczytalem na pewnym forum
anglojezycznym. Dotyczy to chirurgow i oczywiscie srednie zarobki roczne.

outa curiosity, i looked and found this for average salaries for >3 years in
practice: it was on the allied physicians web site
Ortho-spine: $671,000
Neurosurgeons: $541,000
Cardiovascular surgeons: $515,000
Plastic surgeons: $412,000
Urologists: 358,000
Orthopedic surgeons: $342,000
Vascular surgeons: $329,000
Opthalmologists: $314,000
ENT: $311,000
General surgeons: $291,000
then anesthesiology at $275,000

Jestem w tej chwili na 4 roku, mam mozliwosc asystowac wybitnemu
traumatologowi i dzialac w super oddziale med. ratunkowej, ale przy takich
perspektywach to niestety - spadam po jakims czasie do USA... :(((

K.