zaskakujace pomysly stomatologa

1. Data: 2009-06-06 16:31:50

Temat: zaskakujace pomysly stomatologa
Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,

ostatnio uslyszalem historie o stomatologu, ktory podzielil sie ze
swoim pacjentem miedzy innymi takimi oto trzema niezwiazanymi ze soba
myslami:

- dziaslo u osoby dwudziestoparoletniej odslanilo przy gornych
czworkach ich korzenie na skutek szczotkowania zebow ruchami poziomymi

- nad dobrze wykonana plomba nie sposob spedzic 15 minut, ale znacznie
dluzej, przy czym przecietni stomatolodzy robia plomby najwyzej na 3+
(w skali 1-5), on robi na 4-4+, a plomby na 5 to prawdziwe mistrzostwo
i zaden stomatolog w Polsce tego nie potrafi. U niego plomba (ta na
4-4+) kosztuje 600zl, ale dla jego pacjenta (z ktorego juz wyciagnal
na kilkanascie tys. za 2 implanty trojfazowe oraz kupe kasy, nawet nie
chce pytac ile, ale b. duzo, na 2 zeby z kanalowym leczeniem - francja
elegancja, nawet z mikroskopem) policzy mniej (dokladnie nie wiem, ale
wynika z tego, ze kolo 300zl).

- plomba ma okres waznosci ok. 10 lat i po tym czasie powinno sie ja
wymienic

Czy to normalne??

Ja lecze swoje zeby u stomatologa, ktory robi w tej branzy prywatnie
od ponad 15 lat, od samego poczatku juz majac plomby
swiatloutwardzalne, a bierze ode mnie od grubo ponad 5 lat caly czas
te sama stawke - plomba + znieczulenie 100zl. Wiekszosc plomb trzyma
po parenascie lat bez zadnych czarnych nalotow pod nimi, tylko z
6tkami, ktore mam podziurawione, jak ser szwajcarski, jest wiekszy
problem z ich dluzszym utrzymaniem.
--
Olleo

2. Data: 2009-06-06 21:11:04

Temat: Re: zaskakujace pomysly stomatologa
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

!!! Nie rozsyłaj swego błędnego kodowania.

>..U niego plomba .... kosztuje 600zl, ....
> - plomba ma okres waznosci ok. 10 lat i po tym czasie powinno sie ja
> wymienic
>
> Czy to normalne??

Myślę, że nie.
Mam około 40 lat, i tylko 2 plomby w życiu mi wypadły (więc zmieniłam
dentystę),
pewnie około 2 było wymienionych (no może 4),
pozostałe są trwałe, a mam wiele, pierwsze od około 7 roku życia
(socjalistyczny stomatolog szkolny). Cena była zdecydowanie bardziej
normalna lub darmowa.

Za to błędne kodowanie też tyle dopłacasz?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub sz, -ii -> -i)

3. Data: 2009-06-07 07:55:30

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Za to bledne kodowanie co najwyzej jest google odpowiedzialny
(groups.google.com), albo twoj czytnik ;-) Ja w kazdym razie nie mam
na to wplywu.
--
Olleo

4. Data: 2009-06-07 14:33:02

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za to bledne kodowanie co najwyzej jest google odpowiedzialny
> (groups.google.com), albo twoj czytnik ;-) Ja w kazdym razie nie mam
> na to wplywu.
To zmień googla na coś innego, ale mi to wygląda na twoje lenistwo,
tu po prostu nie ma co kodować, nie polskiego liternictwa.

5. Data: 2009-06-07 18:08:26

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> To zmień googla na coś innego, ale mi to wygląda na twoje lenistwo,
> tu po prostu nie ma co kodować, nie polskiego liternictwa.

Aż ciśnie mi się na usta "Przyganiał kocioł garnkowi...".
Twoje ortograficzne "neologizmy" to niby nie lenistwo ?!
WOJO

6. Data: 2009-06-07 18:28:36

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> To zmień googla na coś innego, ale mi to wygląda na twoje lenistwo,
> tu po prostu nie ma co kodować, nie polskiego liternictwa.

To sie zdecyduj, a poki co sio! Rob OT gdzie indziej.
--
Olleo

7. Data: 2009-06-07 20:36:37

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozostałe są trwałe, a mam wiele, pierwsze od około 7 roku życia
> (socjalistyczny stomatolog szkolny). Cena była zdecydowanie bardziej
> normalna lub darmowa.
Z dentystami to zawsze na bakier byłem. Ale w jaki sposób i po co zakłada
się plombę 7 latkowi?
Przecież dopiero stałe wyszły - już zepsute?

--
Pawełj

8. Data: 2009-06-08 08:31:13

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "pawelj" napisał:
> Ale w jaki sposób i po co zakłada się plombę 7 latkowi?
> Przecież dopiero stałe wyszły - już zepsute?

tak to właśnie działa nasza medycyna, oni dbają o to żeby ten 7mio latek
miał te nowe zęby chore i żeby je "leczyć", za to dostają kasę, za to że
udaja ze pracują, taki kraj, taki obyczaj:O(

9. Data: 2009-06-08 19:39:49

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż ciśnie mi się na usta "Przyganiał kocioł garnkowi...".
> Twoje ortograficzne "neologizmy" to niby nie lenistwo ?!

Moje teksty są statystycznie 7 do 14 razy poprawniejsze od tekstu bez
śćął...
W praktyce są jeszcze poprawniejsze (może nawet 20 razy porawniejsze).
A do szerszej dyskusji zapraszam na pl.hum.polszczyzna.

10. Data: 2009-06-08 19:40:32

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z dentystami to zawsze na bakier byłem. Ale w jaki sposób i po co zakłada
> się plombę 7 latkowi?
> Przecież dopiero stałe wyszły - już zepsute?
Widać zepsute:).

cholesterol a alkohol
ALVEO
pieniądze