zaskoczyc babcie...

1. Data: 2002-07-09 11:08:46

Temat: zaskoczyc babcie...
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis przyjezdza moja babcia. Jest bardzo dobra kucharka :-)) Ja niesstety
nie dorastam jej do piet, choc od czasu, gdy przeprowadzilams ie do siebie
pilnie ide w jej slady. Ale do rzeczy: w niedziele musimy ja ugoscic.
Co podac, by ja zaskoczyc??? Musi to byc cos, co ode mnie nie bedzie wymagac
duzo pracy, nie bedzie wymyslne (wszelkie dziwne smaki nei wchodza w gre
nawet z racji wieku), ale cos co bedzie smaczne, ladne i w ogole super ;-)))

Za wszelkie sugestie bede bardzo wdzieczna
Magda

1. Data: 2002-07-09 11:18:34

Temat: Re: zaskoczyc babcie...
Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia <m...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
> nawet z racji wieku), ale cos co bedzie smaczne, ladne i w ogole super ;-)))
>

> Za wszelkie sugestie bede bardzo wdzieczna

Zestaw po śląsku, tradycyjny i zawsze pyszny: rosół z makaronem, zrazy
zawijane (zrobione zgodnie z rodzinną tradycją; są rózne odmiany: z musztadą,
bez musztardy, ...) i modro kapusta.

turecky

1. Data: 2002-07-09 11:50:57

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

> Zestaw po śląsku, tradycyjny i zawsze pyszny: rosół z makaronem, zrazy
> zawijane (zrobione zgodnie z rodzinną tradycją; są rózne odmiany: z
musztadą,
> bez musztardy, ...) i modro kapusta.
Rosol jako rzecz malo pracochlonna???? Grzeszysz....
Zrazy tez pracochlonne

Magda

1. Data: 2002-07-09 12:01:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Rosol jako rzecz malo pracochlonna???? Grzeszysz....

A co pracochłonnego jest w rosole? Przecież to nie barszczyk z uszkami i
uszek lepić nie musisz. Najwyżej makaron ręcznie zrobić...

> Zrazy tez pracochlonne

Może i tak, mięso trzeba ubić i zwinąć...
To natrzyj tylko kawałek mięsa przyprawami i włóż do piekarnika.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-07-09 12:06:20

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo chce się kogos zaskoczyć swoimi umiejetnościami, albo "odwalić" robotę
byle jak. Zdecyduj się. Najwyżej zamów pizzę i już, wtedy nie ma nic do
robienia. Gośka z Lublina.

1. Data: 2002-07-09 12:08:51

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
>
> A co pracochłonnego jest w rosole? Przecież to nie barszczyk z uszkami i
> uszek lepić nie musisz. Najwyżej makaron ręcznie zrobić...
Ale czasochlonny, bo pyrkac musi na malym ogniu dosc dlugo... I musi byc w
wersji "wypiasionej" z kapustka wloska, grzybkiem itp.

> Może i tak, mięso trzeba ubić i zwinąć...
> To natrzyj tylko kawałek mięsa przyprawami i włóż do piekarnika.
O, to juz jakies rozwiazanie ;-))))

Magda

1. Data: 2002-07-09 12:09:35

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gośka z Lublina" <g...@w...pl> wrote in message
> Albo chce się kogos zaskoczyć swoimi umiejetnościami, albo "odwalić"
robotę
> byle jak. Zdecyduj się. Najwyżej zamów pizzę i już, wtedy nie ma nic do
> robienia. Gośka z Lublina.

Babcia pizzy nie jada, ja caly dzien w sobote jestem poza domem, pozostaje
mi tylko poranek niedzielny, wiec wszelkie marynaty mesne odpadaja...

Magda

1. Data: 2002-07-09 12:10:30

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> rosol w taki upal? zle babci zyczysz??????
jak widac chyba tak, w koncu to tylko moja bacia prawda????

Magda

1. Data: 2002-07-09 12:12:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<t...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]
>bez musztardy, ...) i modro kapusta.
>
>turecky

rosol w taki upal? zle babci zyczysz??????

Trysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-09 12:12:19

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia <m...@k...net.pl> napisał(a):

> Dzis przyjezdza moja babcia. Jest bardzo dobra kucharka :-)) Ja niesstety
> nie dorastam jej do piet, choc od czasu, gdy przeprowadzilams ie do siebie
> pilnie ide w jej slady. Ale do rzeczy: w niedziele musimy ja ugoscic.

Heja!
Wpadaj Magdunia na http://www.MniamMniam.pl - wybieraj i przebieraj, poczytaj
opisy i coś na pewno wybierzesz, co Babcię oczaruje. Tam bardzo dużo
przepisów na bardzo łatwe a jeszcze smaczniejsze potrawy.

Pozdrawiam bardzo serdecznie
grzesio [nudny]

sałatka zimowa z cukinii
Jak przygotować na gril?
Wkupne - surówka z cukinii
List
bylo: Kluseczki ze szpinakiem; jest: ZROBIONE :)