Re: zauważyliście?

Data: 2005-08-16 21:01:13
Temat: Re: zauważyliście?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

Ireneusz P. Zablocki wrote:

> Nie moge nic powiedziec, bo mam uprzedzenie do wszystkiego co jest
> kopiowane z niemieckiego oryginalu na grunt polski
:)))))
powyzej napisales wszystko
a dodatkowo na etapie tlumaczenia
wkrada sie tam calkiem sporo pomylek
:)
> Mnie nawet niemiecki pierwowzor doprowadza czasami do
> szewskiej pasji, szczegolnie kiedy przedstawiane sa malzenstwa na tle
> ich ogrodow. Ja od lat nie moga dojsc do kompromisu z moja Malzonka a
> tam harmonia i pokojowe wspolistn... wspolzycie calymi konewkami sie
> wylewaja.
hehe
kazdy ma to na co zasluguje
:P
ja zakladajac Ponderoze mialem zapowiedziane
ze mam posadzic i obsiac tyle
i w taki sposob abym dal sam rade nad tym zapanowac
:)
dlatego jesli mi czasami pomoze
w miare swojego wolnego czasu
to jestem jej za to bardzo wdzieczny
:)
oczywiscie zakres zlecanych jej czynnosci jest bardzo ograniczony
i.... scisle kontrolowany bo pare razy wyrwala cos mi przy okazji
:)
>...Swoja
> droga nalezaloby jakos grupowo zdefiniowac pojecie prawdziwie
> meskiego ogrodu, podac liste roslin dozwolonych i badziewia
> zabronionego. Ale czy w tych czasach tzw. rownouprawnienia czytaj
> meskiego upodlenia mozna otwarcie o tym pisac.
:))))
mnie juz nic nie grozi od naszych grupowych feministek
ale Ty Irku wywolujac taki temat
bardzo ryzykujesz
:)
ale w sumie to bardzo ciekawy temat
gdzies kiedys spotkalem sie z opinia
ze domena facetow sa trawniki i iglaki
:)
tak wiec meskimi roslinami sa trawy
moga byc i iglaki a ponadto wszelkie drzewa
krzewy dajace jakis pozytek
:)))))
kobiety niczym sroki lase na wszelkiego rodzaju blyskotki
wiec w ich naturze upodobanie do orgii kolorow i ksztaltow kwiecia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe