Re: zdrada-jak budować na nowo?

From: "Kaja" <z...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Date: 17 Nov 2004 09:57:01 +0100

> Nick to jest to, co sie pojawia w kolumnie "nadawca".
>
> Kaja
> Joanna
> Brunet
> Najka
> zapominajka
> helenka
>
> 6 mi wyszlo w Googlach. Dalej bedziesz sie upierac?

teraz to tym bardziej w zyciu nie pisałam "brunet" zapominajka to adres tak
jak helenka a te nieraz się zmienialy bo limit jest 10 odpowiedzi a jak bylo
wiecej to był adres inny a nie nick a joanna jest na zupełnie innej
hobbystycznej stronie,tam często się znamy osobiściei nie zawsze o takich
problemach jak zdrada ma się ochote mówić w tym gronie bo to nie powód do
dumy niewiem gdie znalazłas jakiegoś bruneta i wierz mi ja teraz jestem
naprawdę roztargniona i nie zawsze pamietam i wpisaniu nadawcy a już
klikne "wyślij" i wtedy wychodzi adres a tu może byc tylko zapominajka 30
albo helenka