zdrada-jak budować na nowo?

211. Data: 2004-11-16 20:50:37

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to 4 ...? przecież caly czas Kaja

Może jak za szybko wcisne wyślij a nie wpisze "nadawcy"..ale to wtedy
zapominajka..... a jakie jescze inne? Soory
Kaja

212. Data: 2004-11-16 21:07:18

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo? - już urodziny dzieci !!
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec rozgoraczkowany za telefon i dzwoni do lekarza, ze
> co on ma teraz zrobic, tabletka dziala, a zony nie ma.
> Lekarz na to "to moze niech pan idzie do sasiadki" .
> Kowalski odpowiada "gdybym mial isc do sasiadki nie
> zazywalbym Viagry"

Niezłe- jutro sprzedam kilku osobom :)))) Nie ma to jak pośmiac wieczorową
porą...
Pozdrawiam
Kaśka

213. Data: 2004-11-16 21:38:47

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Jak to 4 ...? przecież caly czas Kaja

Nick to jest to, co sie pojawia w kolumnie "nadawca".

Kaja
Joanna
Brunet
Najka
zapominajka
helenka

6 mi wyszlo w Googlach. Dalej bedziesz sie upierac?

--
sveana

214. Data: 2004-11-17 07:28:53

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> W sumie nie mając trzydzistu znam swoją wartość :) i wiem na co mnie stać.

Oj, to będzie jazda bez trzymanki! ;)

Eulalka

215. Data: 2004-11-17 07:35:41

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik z...@a...pl napisał:

> A ja go dalej bardzo kocham i w moim postępowaniu nie widzę nic złego. Na
> innej grupie powiedziała pewna dama że moje zachowanie to egoizm i
> wyrachowanie...ale ja pytam gdzie ? i w którym momencie jestem egoistką?

IMO powinni Cię beatyfikować.
Wyrzuciałabym faceta na zbity pysk....
Nie wiem czy nie lepiej by było gdyby odszedł do
tamtej. Nachodza Cię czasem takie mysli? Że może
wtedy chociaż Tamta i jaj dziecko byliby szczęśliwi?
Jak to czytałam to normalnie mnie ciarki przeszły :(
Naprawdę - nie potrafie ocenić Twojego
wyboru...... nawet nie bedę próbowała. Poprostu -
w głowie mi się nie mieści co musisz czuć :(

Eulalka

216. Data: 2004-11-17 08:54:39

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Naprawdę - nie potrafie ocenić Twojego
> wyboru...... nawet nie bedę próbowała. Poprostu -
> w głowie mi się nie mieści co musisz czuć :(

Zachowanie i myślenie, które prezentuje Kaja zdarza się częściej niż
przypuszczasz. Nie każdy człowiek jest pamiętliwym ,wrednym, złośliwym
egoistą (ani Skorpionem)

Kaśka

217. Data: 2004-11-17 08:57:01

Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapominajka
> helenka
>
> 6 mi wyszlo w Googlach. Dalej bedziesz sie upierac?

teraz to tym bardziej w zyciu nie pisałam "brunet" zapominajka to adres tak
jak helenka a te nieraz się zmienialy bo limit jest 10 odpowiedzi a jak bylo
wiecej to był adres inny a nie nick a joanna jest na zupełnie innej
hobbystycznej stronie,tam często się znamy osobiściei nie zawsze o takich
problemach jak zdrada ma się ochote mówić w tym gronie bo to nie powód do
dumy niewiem gdie znalazłas jakiegoś bruneta i wierz mi ja teraz jestem
naprawdę roztargniona i nie zawsze pamietam i wpisaniu nadawcy a już
klikne "wyślij" i wtedy wychodzi adres a tu może byc tylko zapominajka 30
albo helenka

218. Data: 2004-11-17 09:08:30

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> [...]
> naprawdę roztargniona i nie zawsze pamietam i wpisaniu nadawcy a już
> klikne "wyślij" i wtedy wychodzi adres a tu może byc tylko zapominajka 30

Tego sie nie da czytac. Znaki przestankowe nie gryza.

--
sveana

219. Data: 2004-11-17 09:10:41

Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMO powinni Cię beatyfikować.
> Wyrzuciałabym faceta na zbity pysk....
> Nie wiem czy nie lepiej by było gdyby odszedł do
> tamtej.

Z tego co widzę to on widzac 20 latkę zgrabną pewnie po solarium itp. poprostu
zgłupiał,teraz mówi że ona ma dziwny charakter/jej matka zresztą to tez mówiła
kiedy rozmawiałam z nią/ ale najwidoczniej nie przeszkadzalo to w tym aby
robić "TO" tyle razy i z takimi konsekwencjami.Ja przestałam czuć się kobietą
a to ja po urodzeniu naszego dziecka zawsze faszerowałam sie tabletkami żeby
mój mąż miał komfort....teraz ja mam taki komfort że tylko........
Pozdrawiam Kaja

220. Data: 2004-11-17 09:10:57

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?eYErPSbpuH