zdrada-jak budować na nowo?

221. Data: 2004-11-17 09:17:14

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
>
> Zachowanie i myślenie, które prezentuje Kaja zdarza się częściej niż
> przypuszczasz. Nie każdy człowiek jest pamiętliwym ,wrednym, złośliwym
> egoistą (ani Skorpionem)
>
> Kaśka

To prawda ja praktycznie od 10 dni rycze dniami i nocami i muszę to robić tak
by moje dziecko nie pokapowalo o co chodzi a mąż będzie za tydzień....ale
dzwoni codziennie i zapewnia jak mnie kocha.......ciekawe czy wtedy gdy się
kochali to tez myślał o mnie....ale mu wybaczyłam taka już głupia jestem,i
niewiem czemu go dalej tak kocham?
Kaja

222. Data: 2004-11-17 09:33:34

Od: "Kaja" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego sie nie da czytac. Znaki przestankowe nie gryza.

To porostu daj mi świety spokój aż chce mi się powiedzieć "jak ty będziesz
zdradzona i łzy bedą Ci kapać w trakcie pisania to też będziesz taka
porządniutka i poukładana bo zareczam Ci że wtedy świat się wali i nie ważne
czy napisze np.koło lub kolo .Jeśli kogoś obchodzi problem to skupia sie na
tresci a może jesteś polonistką ale ja dla ciebie nie będę stawiać
przecinków .....bo to nie grupa od ortografi jak nie masz problemu o którym tu
mowa to może nie zabieraj głosu bo tylko pozostaje życzyć abyś była szczęśliwa
ze swoją ortografią,ona cie nie zdradzi co najwyżej twoja dziwna
upierdliwość ....i nie pisz głupot że podpisuje sie jako jakiś Brunet" bo to
już zawiele .Ja rozmawiam tu z kobietami którym świat sie w pewnum momencie
zawalił a ty mnie pouczasz jak mam pisać zastanów się czy to co robisz nie
jest nie na miejscu

223. Data: 2004-11-17 10:00:46

Od: "Kaja" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tinylink.com/?eYErPSbpuH
>
> --
> sveana

Wisz co ty to chyba w policjii pracujesz i nie dostajesz za
nadgodziny.Zobaczyłam i nawet wiem w jakiej to bylo sytuacjii ponieważ to
grupa GRY KOMPUTEROWE...a czesto mój brat siadał DLATEGO JUŻ WIEM ZE TO ON
WTEDY PISAL A JA BYŁAM ZALOGOWANA!!!!!!!!!!ale właściwie po co ja CI to
wyjaśniam ..........może jest jakaś grupa gdzie szukają takich charakterów jak
twoj/Dociekliwość-nie w temacie/ wiesz że gdzieś dzwonia tylko nie w tym
kosciele.
Nawet nie odpisuj bo niemam ochoty na takie tematy rozmawiać....obyś w życiu
tylko taki miała problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS. A zresztą dla twojej ciekawości to też chodziło odziewczynę która na
grupie zapytala o "coś" a wszyscy panowie zamiast jej wyjaśnić...to ją
oczywiscie wyśmiali gdzie ona takich informacji szuka.Też byli tak przyjażni
jak ty i dlatego pewnie brat napisal Brunet bo nim jest a blondynki nie uwaza
za gorsze..Ci panowie tak chyba sądzili.....moze juz jestes zadowolona!

224. Data: 2004-11-17 10:08:31

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> [...]
> zdradzona i łzy bedą Ci kapać w trakcie pisania to też będziesz taka
> porządniutka i poukładana bo zareczam Ci że wtedy świat się wali i nie ważne

Wow! Tym bardziej pisalabym porzadnie, by mnie ludzie mogli zrozumiec.
Gdybym pisala - bo jakos nie widze, by net byl dobrym miejscem do takich
ekspiacji. Co do doswiadczen zyciowych - zaloze sie, ze malo jeszcze
przezylas w porownaniu ze mna.

> Jeśli kogoś obchodzi problem to skupia sie na
> tresci a może jesteś polonistką ale ja dla ciebie nie będę stawiać
> przecinków .....bo to nie grupa od ortografi

Wielonicku: zadalam Ci wczesniej pytanie o Twoje nicki, bowiem o swoim
problemie napisalas na jeszce jednej grupie, ktora czytuje, i wielosc
nickow sprawia, ze czlowiek w koncu nie wie, czy ma do czynienia z ta
sama osoba, czy kilkoma o podobnym problemie. Zdecyduj sie na jeden
nick, a jesli czujesz sie ograniczona limitem 10 postow na onecie wwww,
to przenies sie na niusy gazety - tam nie ma ograniczen. A najlepiej
pisac poprzez OE, Mozille lub Netscape (programy pocztowe).

> [...]
> ze swoją ortografią,ona cie nie zdradzi co najwyżej twoja dziwna
> upierdliwość ....i nie pisz głupot że podpisuje sie jako jakiś Brunet" bo to

Przeciez podalam linka. Z palca sobie tego niewyssalam, prawda?

Ja rozmawiam tu z kobietami którym świat sie w pewnum momencie
> zawalił a ty mnie pouczasz jak mam pisać zastanów się czy to co robisz nie
> jest nie na miejscu

Uspokoj sie i zastanow, czy aby sposob reagowania na slusznie zwrocona
uwage nie swiadczy o Tobie... Moze takie reagowanie na blahostki jest
dla Ciebie normalne i alienuje partnera?
Zycze Ci spokoju wewnetrznego i nieburzenia zwiazku. Co sie stalo, juz
sie stalo, i jedyne, na co masz wplyw, to terazniejszosc i przyszlosc. A
jedyna osoba, nad ktora masz kontrole, jestes Ty sama.
--
sveana

225. Data: 2004-11-17 10:12:27

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

<cut> Meliske?

--
sveana

226. Data: 2004-11-17 10:35:24

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-17 11:00:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kaja* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Nawet nie odpisuj bo niemam ochoty na takie tematy rozmawiać....obyś w życiu
> tylko taki miała problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak Cię nerwy ponoszą to wyżyj się na poduszce. Pisanie na grupę w takim
stanie nie jest wskazane.

> [...]
> za gorsze..Ci panowie tak chyba sądzili.....moze juz jestes zadowolona!

Dla Twojej ciekawości - na tamtej grupie nie lubią osób, które "kradną",
kolor włosów nie ma żadnego znaczenia :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

227. Data: 2004-11-17 11:03:26

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo? - już urodziny dzieci !!
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. wrote:

> W sumie nie mając trzydzistu znam swoją wartość :) i wiem na co mnie stać.

Coś Ty, jak skończysz trzydzieści, to dopiero zobaczysz;-). BTW nie wiem
właściwie dlaczego, ale właśnie w okolicach 30. naszło mnie na
podsumowania, i wyszło mi to, co Iwon(k)a napisała - magiczny wiek, czy co?

Justyna, parę lat po trzydziestce
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

228. Data: 2004-11-17 11:55:31

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaszycha napisał:

> Zachowanie i myślenie, które prezentuje Kaja zdarza się częściej niż
> przypuszczasz. Nie każdy człowiek jest pamiętliwym ,wrednym, złośliwym
> egoistą (ani Skorpionem)

Jak widać, Ty też taka potrafisz być ;)
Dobra, dobra - i tak sie nie przyznasz.
Dla mnie ogrom jej cierpienia jest nie do przyjęcia.
Uważam, że źle robi poświęcając się.

Eulalka

229. Data: 2004-11-17 13:16:45

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Nov 2004 14:59:46 +0100, Eulalka <e...@k...pl> pisze:

>Jeden nieodpowiedzialny facet i conajmniej 3
>unieszczęsliwione osoby :(

Tak sie zastanawiam, nad tym, co tu napisałaś...
Czemu 3 a nie 2. Dwie kobiety-matki: to na pewno.
Ale kto trzeci? Zgaduję, że dziecko... Które?
Te prawe czy te lewe? Dlaczego je odróżniasz?
Chyba jednak oboje (obaj?) cierpią przy tej
okazji. Jedno, że tatuś okazał się nie taki fajny,
jakby mógł, drugie że tatuś ma inną, prawdziwą
rodzinę.
Tak sobie myślę: spojrz na te dzieci. Jeśli cierpi
jedno, cierpią też pozostałe.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

230. Data: 2004-11-17 13:24:02

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości

> [...]
> jakby mógł, drugie że tatuś ma inną, prawdziwą
> rodzinę.
> Tak sobie myślę: spojrz na te dzieci. Jeśli cierpi

Z całą pewnością Twoje rozumowanie jest poprawne, jednak zupełnie nie
trafiasz imo w sens wypowiedzi Eulalki, która zwróciła jedynie uwagę na
dysproporcję pomiędzy czynami a konsekwencjami, jedynie symbolicznie podając
ogrom nieszczęść.

Pozdrawiam
Andrzej

Pieniądze w małżeństwie - czyli ...