Re: zestaw AGD do domu - jaki?

Data: 2002-10-22 06:46:39
Temat: Re: zestaw AGD do domu - jaki?
Od: "Pete" <n...@n...com>

Wozik <w...@s...pl> wystukal(a) :

> Właśnie jestem świeżo po lekturze tejże strony, a także po spacerze
> po MM we Wrocławiu. Na 6 sprawdzonych urządzeń tylko jedno w
> centrum2000 ma niższą cenę od cen MM, natomiast reszta urządzeń ma
> ceny wyższe nawet o 200 zł!!!

Nie bylem tak ambitny, zeby porownac ceny w obu sklepach.
Zaciekawil mnie artykul jako taki - a w szczegolnosci
fragment o "wyprzedazy gratow w MM".

Swoj sprzet AGD kupowalem w 2 sklepach:

1. Daria na Zakrzowie (http://www.daria.com.pl - chyba dawno nie aktualizowana).
O ile dobrze pamietam daja rabat % w wysokosci wydanych tysiecy PLN.
Na wybrane sprzety maja ceny promocyjne - całkiem niezłe

2 . W sklepie AGD na ul. Kolejowej (za placem targowym na Zielinskiego)
od reki daja 8% rabatu od ceny katalogowej.

> O co chodzi?

o pieniadze???

P.S.
w MM tez sie mozna targowac...