ziemniaki

1. Data: 2002-10-18 10:09:36

Temat: Re: ziemniaki
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie że jest ich wiele :
kopytka,
leniwe,
krokiety ziemniaczane - ugnieć i dodaj jajko+ przyprawy, obtocz w bułce
tartej i usmaż , do tego sos pieczarkowy - pychotka mówię Ci
co jeszcze ?????
pomyslę i dopiszę

1. Data: 2002-10-18 10:48:35

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cieszę się - pierszwy raz ktoś wybrał mój przepis ------ hip hip
huuuuurrrraaaaaaaaa

ps. jedno jajko wystarczy ale jeśli lubisz luźne papki to dodaj jeszcze
jedno - ja lubię gdy w środku jest gałka muszkatałowa

1. Data: 2002-10-18 11:08:49

Temat: ziemniaki
Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ugotowalam wczoraj za duzo ziemniakow i tak sie zastanawiam, co z nich
zrobic. Jedyne, co mi na mysl przychodzi, to pokroic je w plasterki i
odsmazyc z cebula.
Moze macie jakies inne sposby na wykorzystanie takich ziemniakow?

Pozdrawiam
Anna

1. Data: 2002-10-18 11:22:58

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Oct 2002 13:09:36 +0300 I had a dream that sMOCZYCA <a...@w...pl>
wrote:
> [...]
>krokiety ziemniaczane - ugnieć i dodaj jajko+ przyprawy, obtocz w bułce
>tartej i usmaż , do tego sos pieczarkowy - pychotka mówię Ci

pierogi ruskie, kluskie śląskie, jakaś zapiekanka, cokolwiek przyjdzie do głowy :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-10-18 11:24:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Derella" <d...@p...onet.pl> napisała:
> Moze macie jakies inne sposby na wykorzystanie takich ziemniakow?

Zrob salatke ziemniaczana.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-18 11:30:52

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tych krokietow tyle starczy??? Jajko i przyprawy?

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-18 11:36:51

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za szybki odzew i pomysly :)
Pierogi ruskie niezbyt mi smakuja :(, a zapiekanek nie mam w czym na razie
zrobic (nie dorobilam sie jeszcze odpowiedniego naczynia).
Chyba skorzystam z pomyslu Smoczycy z krokietami.
Jeszcze raz dziekuje :)

Pozdrawiam
Anna

1. Data: 2002-10-18 12:05:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Oct 2002 13:08:49 +0200, "Derella"
<d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>odsmazyc z cebula.
>Moze macie jakies inne sposby na wykorzystanie takich ziemniakow?

cheese and onion pie - zobic puree, dodac posiekana niewielka
cebule i duzo startego zoltego sera (cheddar), jak szalec to
szalec - posypac zoltym serem, wstawic do piekarnika i piec, az
sie zrobi widoczna zllota skorka na gorze

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-18 12:17:16

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bułce
> tartej i usmaż , do tego sos pieczarkowy - pychotka mówię Ci

ruskie pierogi ;-)))

Qwax

1. Data: 2002-10-18 12:38:26

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 18 Oct 2002 13:09:36 +0300, "sMOCZYCA" <a...@w...pl>
napisala:

>krokiety ziemniaczane - ugnieć i dodaj jajko+ przyprawy, obtocz w bułce
>tartej i usmaż , do tego sos pieczarkowy - pychotka mówię Ci

...albo bez bułki, wyrobioną dobrze masę wrzuć do plastikowej torby,
utnij róg, wyciśnij 'piramidki', 'rozetki' czy jak je tam... na
posmarowaną tłuszczem blachę i do pieca na kwadrans.
Pycha z różnymi sosami.
A jeszcze lepsze jeśli miast jaja w całości dodasz żółtko i ubitą z
białka pianę.

hmmm

strona o szpinaku......rany jak dla mnie to juz przesada :)
jak zwykle
Piersi z indyka inaczej...?
salatka zimowa do sloikow[P]
Babka z ajerkoniakiem - sprawozdanie