złamanie i rehabilitacja promieniowej

1. Data: 2003-10-03 14:27:47

Temat: złamanie i rehabilitacja promieniowej
Od: "Inka" <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tydzień temu mialam wypadek w wyniku ktorego nastąpiło złamanie kosci
promieniowej (zamkniete) 2-3 cm od strony lokcia ( tak oszacowałam na podstawie
zdjecia RTG i centrum bolu). Lekarz zalecil gips na 10 dni. W poniedziałek ide
na zdjecie. Czy kośc zdąży sie zrosnąc? Termin w gipsie jest taki krotki,
ponieważ "tzreba to będzie szybko rehabilitować". Nie mogłam (przed założeniem
gipsu) ręki wyprostowac i przekrecać. Jak Waszym zdaniem powinna wyglądać
rehabilitacja? I co z tym gipsem?

2. Data: 2003-10-03 19:42:15

Temat: Re: złamanie i rehabilitacja promieniowej
Od: "peesz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
cos bardzo krotko ten gips skoro to zlamanie, mam nadzieje ze wszystko
bedzie ok
pozdrowienia

3. Data: 2003-10-04 07:15:25

Od: "Ewa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inka" <o...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podstawie
> zdjecia RTG i centrum bolu). Lekarz zalecil gips na 10 dni.

hm...moje dziecko tez mialo zlamanie kosci promieniowej i gips 4 tyg...
to pewnie zalezy od tego czy masz zlamanie z repozycją czy nie, ale na
wszelki wypadek skonsultowalabym sie na Twoim miejscu jeszcze z jakims
ortopeda, bo u doroslych dluzej sie zrasta niz u dzieci. pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2003-10-05 08:53:09

Od: "Inka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszelki wypadek skonsultowalabym sie na Twoim miejscu jeszcze z jakims
> ortopeda, bo u doroslych dluzej sie zrasta niz u dzieci. pozdrawiam

Własnie takie są moje obawy. Z drugiej strony zbyt długie unieruchomienie może
nie być dobre. Wydaje mi sie, ze wczesna rehabilitacja nie jest bez znaczenia.
Czy jednak mozna rehabilitowac gdy kosc nie jest jeszcze zrośnieta? Bardzo
prosze o rady i
opinie.

Co to za bol - lewe podbrzusze ?
Zgrubienia pod skórą, włókniak?
Zgrubienia pod skórą, włókniak?
Pytanie do fachowców medyków - szczególnie kardiologów
Pytanie dotyczące ciąży....