zmiany w kuchni: kuchenka

1. Data: 2008-09-28 08:36:41

Temat: zmiany w kuchni: kuchenka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam kuchenki gazowej, 3 palnikowej (wąska, palniki wzdłuż) z elektrycznym
zapalaniem, nie ważne czy do zabudowy czy leżąca

wszystko co znajduję nie ma zapalarki w sobie

2. Data: 2008-09-28 09:05:42

Temat: Re: zmiany w kuchni: kuchenka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> szukam kuchenki gazowej, 3 palnikowej (wąska, palniki wzdłuż) z
elektrycznym
> zapalaniem, nie ważne czy do zabudowy czy leżąca
>
> wszystko co znajduję nie ma zapalarki w sobie

A nie lepsza elektryczna tyrystorowa, ze stabilizacja temperatury?
Widziałem w necie takie - dwie płytki duże i jedna mniejsza.
Ogólnie piszcie coś więcej do czego ma słuzyć - w domu, na zewnątrz, na
działce czy biwaku, do biznesu. Dotyczy to też innego sprzętu. Inaczej czeba
zgadywać, wątek się wydłuża, a ci co nie wiedzą co pisać najczęściej atakują
piszących wyzywając od trolli, tacy pustogłowcy...

3. Data: 2008-09-28 09:41:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

KOREKTA!!!

"Inaczej czeba" - oczywiście "trzeba", aż się zarumieniłem...

4. Data: 2008-09-29 19:07:39

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> atakują
> piszących wyzywając od trolli, tacy pustogłowcy...

naturalnie musi być gazowa, na prąd jednak drożej wychodzi
w domu, w kuchni, na 2,2m szafce stać, aby było luźniej w kuchni
jest tego masa ale z zapalarką nie widzę nigdzie
tego typu:
http://allegro.pl/item447230440_kuchenka_gazowa_3_pa
lniki_nowa.html

p.s. nie przystoi na grupach dyskusyjnych pisać zbędnych postów nie
tyczących się tematu szczególnie poprawiania czyjejś pisowni, osoby takowe
nazywa się trolami

5. Data: 2008-09-29 19:49:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

To już lepiej wbudować np w rogu kuchni czteropalnikową nastawkę z
zabezpieczeniami i zapalarka. Inna sprawa - zapalarka to wygoda, ale sa
zewnętrzne sieciowe jak i piezoelektryczne, a nawet gazowe - z
piezoelektrykiem do odpalania. Można też użyć palnika z piezoelektrykiem na
gaz do zapalniczek, lub tylko zapalniczkę. Ja mimo posiadania wszytkich tych
rodzajów mam dyżurne zapałki...

P.S. Wszelkie regulaminy to tylko ramy, z których życie wybiega jak mleko z
garnka...

6. Data: 2008-09-29 23:03:09

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na
> gaz do zapalniczek, lub tylko zapalniczkę. Ja mimo posiadania wszytkich

rogi zajęte i niemożliwe zmiany - za mała kuchnia
jedynie podłużna kuchenka
ale skoro nie ma pozostaje się pogodzić i zapalać po staremu

7. Data: 2008-09-30 02:14:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rogi zajęte i niemożliwe zmiany - za mała kuchnia
> jedynie podłużna kuchenka
> ale skoro nie ma pozostaje się pogodzić i zapalać po staremu

Trzypalnikowa to tylko parę złotych ponad stówkę, nie mas co sobie
(chwilowo) głowę zawracać, kup sobie bez zapalarki - trafi się z zapalarką
to wymienisz:
Tutaj link do włoskich kuchenek - sam kupiłem tutaj taborety gazaowe z
zapalarkami i termoparami - jestem zadowolony - osłużyłem z 50l garnkiem
imprezę szkolną. Napisz do firmy - może Włosi mają w ofercie - to ci
sprowadzi:
http://www.mastertools.pl/index.php?d=produkt&id=928

8. Data: 2008-09-30 02:56:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

Znalazłem, ale profesjonalną, czyli cena... Myślę, że jest wersja na blat.
Ma zapalarkę i zabezpieczenie termoparą.
http://www.robin.com.pl/sklep/kuchnia-gazowa-3-palni
kowa

9. Data: 2008-09-30 03:09:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

> rogi zajęte i niemożliwe zmiany - za mała kuchnia
> jedynie podłużna kuchenka
> ale skoro nie ma pozostaje się pogodzić i zapalać po staremu

Znalazłem!!! wymiary szer 45cm, głębokość 50cm, 3 palniki, zapalarka w
pokrętłach, zabezpieczenia! Poszukaj najtańszego sklepu:
http://www.topmarket.pl/plyty_gazowe/ARDO_PFS_4030_V
X.php

10. Data: 2008-09-30 03:20:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

Jeżeli się nie upierasz przy trzech palnikach znalazłem pięciopalnikową -
powinna zmieścić się na typowym blacie, jeden palnik do brytwanny - woka.
Zapalarka i zabezpieczenia są, pokrętła od góry - widzisz co robisz.
http://www.dommarket.pl/amica-pg7212-p-11538.html

Majonez
a ty jurek, co
pokażcie co potraficie