Re: zmywarka - pare pytan

From: "Pinio" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zmywarka - pare pytan
Date: Thu, 7 Oct 2004 11:05:59 +0200

> 1. czy oplaca sie obecnie jeszcze kupowanie modelu zmywarki z parametrami
> BBB? Glownie mi chodzi o to "B", ktore dotyczy domywania naczyn - czy
> skutecznosc jest duzo nizsza?

hmm.. ja kupiłem najtańsze co było na rynku akurat dostępne.
Jakiegoś electroluxa, 4 programy PLN659
Nie wiem czy ma klase B czy C i tak wszystko jest umyte.
Problem jest z patelniami, czasem garami.

> 2. Czy 53 dB(A) to poziom, przy jakim da sie spac w pokoju tuz obok
kuchni,
> gdzie bedzie umieszczona zmywarka? Model z np. 49, jest o niemal 1/3
> drozszy - warto?

Jak zmywasz w nocy to warto, jak w dzień to po co..??

> 3. czytalam, ze nie nalezy zmywac w niej np. drewnanych desek,

Nie wolno bo wiadomo drewno nasiąknie chemią.

> kieliszkow,
> kafieterek, teflonowych garnkow,

zmywam

> plastikowych pojemników po sledziach i

hmm.....???? nie próbuje...

> porcelany ze zlotym szlaczkiem :-).

Nie wolno, chyba że szlacze nie jest Ci potrzebny... :)

> A noze? Ponoc moga się stepic - byly
> sprzeczne opinie

bzdura... nawet jak to ktoś mógłby stwierdzić???
po 1 myciu nie stwierdzi a jak używa to przecież tępią się
od krojenia...

(model zmywarki, ktory planujemy kupic, zmywa przy temp. 65
> stopni C) - nie chodzi mi o teorie, ale jak wynika z Waszej praktyki?

Zmywam tylko w 65st.C

I czy
> naprawde nie mozna zmywac w niej garnków, ktore maja plastikowe raczki?

zmywam

> 4. Planujemy postawienie zmywarki w takim miejscu, ze trzeba bedzie
dokupic
> przedluzki zarowno do wody, jak i scieków - czy przy zmywarce pozbawionej
> systemu Agua-Stop, naprawde mozna to bezpieczne zrobic?

Przy aqua stop nie zrobisz przedłuzki, a jak zrobisz to nie będziesz mieć
Aqua stop. Chyba że wymienisz cały wąż.

> Czy sa jeszcze jakies inne Rzeczy, Ktore Kazdy Poczatkujacy Uzytkownik
> Powinien Wiedziec? :-)

Używa się 1 programu a nie 8 :)

podzdr,
Pinio