Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
feed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zmywarka raz jescze
Date: Wed, 26 Feb 2003 19:49:10 +0100
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 27
Message-ID: <b3j26h$khb$1@inews.gazeta.pl>
References: <b3fdb2$g2v$1@news.mch.sbs.de> <b3fmgi$n54$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b3foeg$315$1@atlantis.news.tpi.pl> <b3fqcj$60i$1@inews.gazeta.pl>
<070101c2dcd0$abfa2180$5dc89d84@Rolbieca> <b3g0ts$l8f$1@inews.gazeta.pl>
<b3igpg$2ucv$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 5-bem-2.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1046285329 21035 62.121.81.5 (26 Feb 2003 18:48:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Feb 2003 18:48:49 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-User: annaw
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:18992
Ukryj nagłówki
"Arek S." <a...@s...com.pl> wrote in message
news:b3igpg$2ucv$1@news2.ipartners.pl...
> >Generalnie większość przyciśnięta do muru odradzała nam kupowanie sprzętu
> > wyprodukowanego poza krajem, w którym mieści się firma.
>
> Cha, niezwykle głęboka i cenna rada :-). Z tym że w erze globalizacji
> naprawdę ciężko znaleźć taki produkt, który spełni w całości to kryterium.
Nie musi być w całości:) Naprawdę nie zauważyłeś, jak bardzo sprzęt
montowany w fabryce macierzystej różni się od tego samego sprzętu,
montowanego z tych samych elementów, ale w fabryce wybudowanej w kraju, w
którym jest tańsza siła robocza? Marka ta sama, podzespoły te same, ale
sprzęt już nie taki wspaniały. Zobacz, co się stało np. ze sławnym
Whirlpoolem, z Singerem, z samochodami Opla. Długo można by wymieniać. Na
pewno nie jest tak zawsze i wszędzie, a jednak jest w tym jakaś smutna
prawidłowość. Warto po prostu pytać - do znudzenia - skąd dany produkt do
nas przyjeżdża. Wtedy przynajmniej mamy nadzieję, że wiemy, co kupujemy.
Sama marka niestety nie jest gwarancją jakości. Jakość zależy od ludzi,
którzy ten sprzęt sładają, a ci ludzie bardzo się różnią w swoim podejściu
do pracy. Co kraj to obyczaj:))) Po prostu zanudzaj sprzedawców. Można się
od nich naprawdę wiele dowiedzieć. (byle trafić na chętnego do rozmowy)
Anka
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|