znieczulenie a ciąża

1. Data: 2006-07-05 18:31:01

Temat: znieczulenie a ciąża
Od: "Tequila" <pawel.skoczylas[nospam]@konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy leczenie ze znieczuleniem zębów podczas ciąży (4 miesiąc) może mieć
jakieś negatywne skutki dla dziecka/ciąży?
Bez znieczulenia może być problem ;)

Anetka

2. Data: 2006-07-05 20:18:36

Temat: Re: znieczulenie a ciąża
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Tequila pisze 05-07-2006 20:31:
> Witam,
> Czy leczenie ze znieczuleniem zębów podczas ciąży (4 miesiąc) może mieć
> jakieś negatywne skutki dla dziecka/ciąży?
> Bez znieczulenia może być problem ;)

Nie powinno być żadnych problemów.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-07-05 20:39:48

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tequila" <pawel.skoczylas[nospam]@konto.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy leczenie ze znieczuleniem zębów podczas ciąży (4 miesiąc) może mieć
> jakieś negatywne skutki dla dziecka/ciąży?
> Bez znieczulenia może być problem ;)

sa specjalne znieczulenia dla kobiet w ciazy, musisz tylko to zglosic przed.

4. Data: 2006-07-07 21:24:18

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> U?ytkownik "Tequila" <pawel.skoczylas[nospam]@konto.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> sa specjalne znieczulenia dla kobiet w ciazy, musisz tylko to zglosic przed.

Mówisz o tych bez srodka obkurczajacego naczynia? To wtedy z bólu
wydzieli sie z 5x wiecej adrenaliny...

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

5. Data: 2006-07-07 21:48:37

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> napisał w wiadomości

> Mówisz o tych bez srodka obkurczajacego naczynia? To wtedy z bólu
> wydzieli sie z 5x wiecej adrenaliny...

nie wiem jak one sie nazywaja, po prostu, jak nie bylam pewna, czy jestem w
ciazy,m moja dentystka stosowala srodek bezpieczny dla ew. ciazy, a moje
odczucia byly takie same.

6. Data: 2006-07-08 20:59:44

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze 07-07-2006 23:48:

> nie wiem jak one sie nazywaja, po prostu, jak nie bylam pewna, czy jestem w
> ciazy,m moja dentystka stosowala srodek bezpieczny dla ew. ciazy, a moje
> odczucia byly takie same.

Prawdopodobnie dostałaś to samo znieczulenie :-)
Po prostu niektórzy producenci _na_wszelki_wypadek_ podają ciążę jako
przeciwwskazanie, inni (przy identycznym składzie preparatu) nie.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2006-07-09 08:09:21

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> Prawdopodobnie dostałaś to samo znieczulenie :-)
> Po prostu niektórzy producenci _na_wszelki_wypadek_ podają ciążę jako
> przeciwwskazanie, inni (przy identycznym składzie preparatu) nie.

na pewno nie, dentystka jest moja lekarka od lat i mysle, ze jest uczciwa.

8. Data: 2006-07-09 17:11:21

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze 09-07-2006 10:09:

> na pewno nie, dentystka jest moja lekarka od lat i mysle, ze jest uczciwa.

Nie zarzucam jej nieuczciwości. Pamiętam po prostu, że kiedy zaczynałem
pracować, starsi koledzy polecali przy ciąży właśnie jeden konkretny
preparat do znieczuleń (mimo, że chemicznie nie różnił się do kilku innych).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

wielkie żyły na stopach