znów homoseksualizm

161. Data: 2015-06-12 01:30:55

Temat: Re: znów homoseksualizm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jun 2015 22:01:21 +0200, ikka napisał(a):

> Dzieci się wychowuje wcześniej, w wieku kilkunastu lat są już wychowane.

Nie wiedziałam!!!
3-]

> Widocznie Ewa swoje dzieci wychowała. Może im ufa, po prostu?
>
> Dzieci, które robią dziwne rzeczy, nie powstrzyma zakaz matki ani zakaz
> państwa. Ty podobno swoje już wychowałaś. Twoje z pewnością nie miałyby
> potrzeby sięgania po pigułki, niezależnie od ich dostępności prawda?

Ewa w to nie wierzy(ła). Kiedyś 3-]

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

162. Data: 2015-06-12 08:39:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-11 o 22:01, ikka pisze:

> Dzieci się wychowuje wcześniej, w wieku kilkunastu lat są już wychowane.
> Widocznie Ewa swoje dzieci wychowała.

Może jeszcze nie, ale może ciągle ma nadzieję.

> Dzieci, które robią dziwne rzeczy, nie powstrzyma zakaz matki ani zakaz
> państwa. Ty podobno swoje już wychowałaś. Twoje z pewnością nie miałyby
> potrzeby sięgania po pigułki, niezależnie od ich dostępności prawda?

Też się zastanawiam, skąd się bierze ten lęk.

Ewa

163. Data: 2015-06-12 08:40:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 01:30, Ikselka pisze:

> Ewa w to nie wierzy(ła). Kiedyś 3-]

Bo "Ewa" to takie uosobienie wszystkich dyskutantów i internetowych
wrogów. Takie 100 w 1.

Ewa

164. Data: 2015-06-12 18:27:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo "Ewa" to takie uosobienie wszystkich dyskutantów i internetowych
> wrogów. Takie 100 w 1.

Znajdziesz się w wikipedii.

165. Data: 2015-06-12 21:11:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-06-12 08:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Znajdziesz się w wikipedii.

Prędzej w Nonsensopedii

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Ewa_(imię)

--

Chiron

166. Data: 2015-06-12 21:38:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 21:11, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Prędzej w Nonsensopedii
>
> http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Ewa_(imię)

"Pierwsza Ewa była jedyną kobietą na świecie, która nie odczuwała
zazdrości. Jako jedyna nie zadawała pytań w rodzaju:
Kochasz mnie jeszcze, misiu?"

Chyba jednak jestem tą pierwszą.

Ewa

167. Data: 2015-06-12 21:45:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Pierwsza Ewa była jedyną kobietą na świecie, która nie odczuwała
> zazdrości. Jako jedyna nie zadawała pytań w rodzaju:
> Kochasz mnie jeszcze, misiu?"
>
> Chyba jednak jestem tą pierwszą.

Było coś o kradzieży jabłek, bieganu na golasa...

--

Chiron

168. Data: 2015-06-12 21:48:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 21:45, Chiron pisze:

> Było coś o kradzieży jabłek, bieganu na golasa...

To, zdaje się, glob załatwił.

Ewa

169. Data: 2015-06-12 22:08:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To, zdaje się, glob załatwił.

Glob kradł jabłka? Chyba coś mi umknęło

--

Chiron

170. Data: 2015-06-12 22:45:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 22:08, Chiron pisze:

> Glob kradł jabłka? Chyba coś mi umknęło

Na golasa biegał.

Ewa
--

ja też czasem lubię...

Nawracają
INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow