znów homoseksualizm

151. Data: 2015-06-07 19:52:45

Temat: Re: znów homoseksualizm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Jun 2015 19:22 +0200, krys napisał(a):

> A czy w tej troskliwości i życzliwości w stosunku do Ewy przyszło Wam do
> głowy, że ona może mieć tak dobry kontakt z córką, że ani szkoła, ani
> państwo im nie zaszkodzą? Bo wypracowała sobie takie układy, że córka
> zamiast iść jak osioł za modą, presją grupy, byciem cool, idzie porozmawiać
> z matką?

W swej troskliwości i życzliwości nie pomyślałam o tym wcale, idąc za
niegdysiejszym tokiem rozumowania Ewy, która niegdyś wielokrotnie, ba,
równie troskliwie i życzliwie, podawała w wątpliwość takie właśnie jak
piszesz MOJE kontakty z córkami. Pomyślałam sobie wtedy: cóż, ta baba miała
widać ze swą matką inaczy, to i z córką takoż 3-]

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

152. Data: 2015-06-07 21:40:26

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Jun 2015 13:10:24 -0500, Pszemol napisał(a):

> "LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> Emocje z hormonami płciowymi mylisz?

Twierdzisz, że nie ma związku pomiędzu hormonami i emocjami? Jesteś
odosobniony w swym przekonaniu. Związek jest, bardzo silny, i to w obie
strony.

M.

153. Data: 2015-06-07 21:46:01

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 May 2015 10:45:06 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Która jest jedną z wielu LEGALNYCH form antykoncepcji.

Różnicę pomiędzy określeniem "antykoncepcyjny", a "wczesnoporonny" jesteś w
stanie przyswoić, czy raczej nie?

M.

154. Data: 2015-06-08 04:49:33

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Różnicę pomiędzy określeniem "antykoncepcyjny", a "wczesnoporonny" jesteś w
stanie przyswoić, czy raczej nie?
*********
Medycznie pigułka po to antykoncepcja, zagęszcza śluz aby plemnik nie dotarł do
komórki bo wędruje ok.72 h . Sama nazwa antykoncepcja = ZAPOBIEGAĆ. Zapobiega
zapłodnieniu.
Kamliwa propaganda kleru dla debili z wodo-płaskogłowiem, wymyśla że zanim spluniesz
już zapłodniona, w propagandzie kleru aborcji dokonuje się przed zapłodnieniem i
krzyczy wczesnoporonna. Chlup już zapłodniona a huj z biologią. Co widzimy naprawdę?
Zaburzenia kleru na punkcie seksu, bo będą sex uprawiali i to często. To mieszanie
się kleru ludziom między nogi to zboczenie.

155. Data: 2015-06-08 18:11:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Jun 2015 21:46:01 +0200, Fragi napisał(a):

> Różnicę pomiędzy określeniem "antykoncepcyjny", a "wczesnoporonny" jesteś w
> stanie przyswoić, czy raczej nie?

Chcesz mu zniszczyć ostatni bastion obrony przed Prawdą 3333-]

156. Data: 2015-06-08 19:26:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-05 o 15:36, Chiron pisze:

> No ale Ewa twierdzi, że w żadnym razie nie dotyczy to Jej córki. A skoro
> tak, to sprawa Jej w ogóle nie dotyczy. Poważnie :-(

Słoma! Słoma!
Pac!

Ewa

157. Data: 2015-06-08 19:28:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-07 o 19:22, krys pisze:

> A czy w tej troskliwości i życzliwości w stosunku do Ewy

Niektórzy widocznie muszą, inaczej się uduszą. A że grupa wydaje się
odpowiednia do ulżenia sobie od czasu do czasu...

> przyszło Wam do
> głowy, że ona może mieć tak dobry kontakt z córką, że ani szkoła, ani
> państwo im nie zaszkodzą? Bo wypracowała sobie takie układy, że córka
> zamiast iść jak osioł za modą, presją grupy, byciem cool, idzie porozmawiać
> z matką?
>
> BTW warto przyzwyczaić się do myśli, że dzieciom możemy wskazać dobrą drogę,
> ostrzec przed niebezpieczeństwem, pokazać konsekwencje, ale wybiorą i tak
> zawsze same. Czasem wbrew woli rodziców. Czasem nawet za to drogo zapłacą.I
> żadne zakazy/nakazy tego nie zmienią.

Dzięki, Justyno. Cieszę się, że to, co piszę, można jednak odczytać
zgodnie z moimi intencjami. Przy odrobinie dobrej woli oczywiście.

Ewa

158. Data: 2015-06-08 22:35:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Słoma! Słoma!
Spróbuję rozszyfrować- to chyba rebus: "słoma słoma ..." powtarzane raz za
razem brzmi jak "masło masło "
> Pac!
Wart Pac pałaca, a pałac Paca.

zgadłem? Zachodzę w um, jaki to ma sens?
:-)
--

Chiron

159. Data: 2015-06-08 23:01:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-08 o 22:35, Chiron pisze:

> [...]
> za razem brzmi jak "masło masło "
> Wart Pac pałaca, a pałac Paca.
>
> zgadłem? Zachodzę w um, jaki to ma sens?

Zajdź w emocje, będzie może efektywniej.

Ewa

160. Data: 2015-06-11 22:01:21

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-05 o 15:34, Ikselka pisze:

> ...w dodatku bez wiedzy matki! <=> w perspektywie jako nieletnia
> będzie mogła robić kolejne rzeczy, na które matka ŻADNEGO wpływu mieć
> nie będzie, natomiast PAŃSTWO i owszem.

Dzieci się wychowuje wcześniej, w wieku kilkunastu lat są już wychowane.
Widocznie Ewa swoje dzieci wychowała. Może im ufa, po prostu?

Dzieci, które robią dziwne rzeczy, nie powstrzyma zakaz matki ani zakaz
państwa. Ty podobno swoje już wychowałaś. Twoje z pewnością nie miałyby
potrzeby sięgania po pigułki, niezależnie od ich dostępności prawda?

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Nawracają
INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow