znów homoseksualizm

141. Data: 2015-06-05 19:19:11

Temat: Re: znów homoseksualizm
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-05 18:23, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> Nie potrafię też tworzyć zajebistych teorii wychowawczych, jak niejaki Leo.

Co się stało Qrko, że tak łatwo rezygnujesz z uprzywilejowanej pozycji
arbitra?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

142. Data: 2015-06-05 19:58:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-06-05 15:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Masz odwrotnie?

Nie. Ale też miałem podobnie. Tak dawno temu, że mi się nie chce w to
wierzyć. Tobie też nie polecam.

--

Chiron

143. Data: 2015-06-05 20:26:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-05 19:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Tak dawno to nie jestem.
Ale dziękuję za troskę.

144. Data: 2015-06-05 20:28:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, może ona wie coś, co daje jej tę pewność - zdarza się, że
> dziewczynka od początku wykazuje cechy płone...
> http://sjp.pl/p%C5%82ony

Odniosłem wrażenie- graniczące z przekonaniem, że Ewa nie chcąc sie przyznać
do błędu- jednym kłamstwem tłumaczyła inne, aż się całkiem zapętliła. To, co
chrzaniła w ostatnich postach- świadczyło albo właśnie o tym, albo o czymś,
czego przez grzeczność nie zakładam...

--

Chiron

145. Data: 2015-06-05 20:33:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Miło mieć z kimś tak mocną zbieżność poglądów. Trzeba ją sobie wzajemnie
> okazywać (więc to robię) po to, żeby w pewnym momencie nie zgubić
> WŁAŚCIWEGO punktu odniesienia - w świecie, gdzie wzystko już jest na tzw
> odwyrtkę...

Dzięki, jednak akurat w tym nie podzielam (tak w całości) Twojej opinii:-).
Zauważ, że w wielu szczegółach- różnimy się. Na przykład: kara śmierci. I
mnie wcale nie przeszkadza, że ktoś ma swoją opinię, i nie potrafię go
przekonać. Każdy może zostać przy swoim:-)

--

Chiron

146. Data: 2015-06-05 20:34:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tak dawno to nie jestem.
> Ale dziękuję za troskę.

Płoszę.

--

Chiron

147. Data: 2015-06-05 22:32:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-05 20:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Każdy może zostać przy swoim:-)

To miłe.

o wege inną razą

148. Data: 2015-06-06 02:20:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2015 17:27:45 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Odpowiadają w pełni zawiłości problemu.

Prosto mówić o skomplikowanym - oto sztuka mędrców. Dlatego pokochałam
matmę.

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

149. Data: 2015-06-06 02:29:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2015 18:16:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-05 15:42, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Fakt sumienia i myślenia zarezerwowany tylko dla elit widać.

Coś w tym jest.

150. Data: 2015-06-07 19:22:00

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No wiesz, może ona wie coś, co daje jej tę pewność - zdarza się, że
> dziewczynka od początku wykazuje cechy płone...
> http://sjp.pl/p%C5%82ony

A czy w tej troskliwości i życzliwości w stosunku do Ewy przyszło Wam do
głowy, że ona może mieć tak dobry kontakt z córką, że ani szkoła, ani
państwo im nie zaszkodzą? Bo wypracowała sobie takie układy, że córka
zamiast iść jak osioł za modą, presją grupy, byciem cool, idzie porozmawiać
z matką?

BTW warto przyzwyczaić się do myśli, że dzieciom możemy wskazać dobrą drogę,
ostrzec przed niebezpieczeństwem, pokazać konsekwencje, ale wybiorą i tak
zawsze same. Czasem wbrew woli rodziców. Czasem nawet za to drogo zapłacą.I
żadne zakazy/nakazy tego nie zmienią.

Nawracają
INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow