zupa

101. Data: 2006-11-27 22:07:30

Temat: Re: Patent
Od: "fi_ona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> genialny pomysł, tak jak ja: w dni powszednie gotuję tylko zupę, ale
> na 2 dni, np. w poniedziałek. Wtedy mam np. mięso na 2 danie z
> niedzieli, a zupę świeżą. We wtorek gotuję tylko drugie danie też
> na 2 dni. W ten sposób we wtorek jest zupa z poniedziałku, a drugie
> danie świeże. W srodę jest nowa zupa i drugie danie z wtorku, w
> czwartek zupa ze środy i nowe drugie danie itp, a w niedzielę gotuję
> zupę ekstra i drugie danie też, bo w końcu to niedziela i ma być
> swiątecznie :-) Czyli cały powszedni tydzień gotuję codziennie
> tylko jedno danie :-) , a jest codziennie inaczej :-)

Ło matko i córko! i uwazasz ze wszyscy powinni genialnie gotowac
tylko_jedno_danie_dziennie???
Jest tyle ciekawszych rzeczy na ziemi od jedzenia codziennie swiezego
2-daniowego obiadu ..

Jak ja nie cierpie gotowac.

--
fi_ona

102. Data: 2006-11-27 22:09:11

Temat: Re: zupa
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Oj, do niego mi daleko. A swoją drogą to ciekawi mnie dlaczego niektórzy
> uważają, że jestem dziwna...
> Teli.

moze cos w tym jest? sprobuj przemyslec :> dasz rade?
swoja droga zal sie robi osob dla ktorych zupa sasiadki jest
problemem

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

103. Data: 2006-11-27 22:27:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:1164665026.721329.294420@45g2000cws.googlegrou
ps.com>
ikselka <i...@w...pl> pisze:

> Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)

Noooooo. Bardzo ciekawa argumentacja.
Rozumiem, że idąc tym tropem stan cywilny zmieniłaś po to, żeby prać mężowi
skarpetki?

--
Nixe

104. Data: 2006-11-27 22:29:35

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Nixe wrote:

> Noooooo. Bardzo ciekawa argumentacja.
> Rozumiem, że idąc tym tropem stan cywilny zmieniłaś po to, żeby prać
> mężowi skarpetki?

Niekoniecznie w sumie, ale również niewykluczone. Gotować możliwie
jest, że ktoś może lubić. Ze skarpetkami to nie wiem, ale bywają
tacy/takie. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

105. Data: 2006-11-27 22:32:23

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Nov 2006 23:27:55 +0100, Nixe <n...@f...peel> wrote:

> Noooooo. Bardzo ciekawa argumentacja.
> Rozumiem, że idąc tym tropem stan cywilny zmieniłaś po to, żeby prać
> mężowi skarpetki?

A jeżeli nawet, to co? Jej wybór, jej rodzina, jej gotowanie i pralka.
Jakby ją kto do tego zmuszał, to inna rozmowa.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

106. Data: 2006-11-27 22:47:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:op.tjo4v9ts26l578@borek>
Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> pisze:

> A jeżeli nawet, to co?

A nico, tylko logika wypowiedzi trochę dziwna.
Ja bym raczej powiedziała "skoro założyłam rodzinę, to powinnam jej gotować"
Pierwszy raz słyszę, by ktoś działał w drugą stronę, czyli zakładał rodzinę
w celu gotowania jej obiadów.
Stąd pytanie czy za mąż też wyszła_po_to_, by prać mężowi skarpetki (a psa
kupiła po to, by go wyprowadzać ;-)

--
Nixe

107. Data: 2006-11-27 23:10:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)

Nie chciałabyś mnie adoptować?
Miałabyś od razu wnuka...

--
s i w a
zachęcająco

108. Data: 2006-11-27 23:41:02

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> napisał w
wiadomości news:ekf9oo$lcu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie zauważyłam, bo mam go w KF
> Pozdrawiam
> Teli
> ps Też masz taką opcję jeśli Panslavista Ci przeszkadza.

Tez pewnie nie zauwazasz zasad usenetu i crosspostowania? Jak widze w KF
masz takze zasady... Rozumiem, ze posiadanie przez ciebie KFu usprawiedliwia
twoje crossy?

Kri Z

(zasady pisowni zaimkow znam)

109. Data: 2006-11-28 04:19:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fi_ona" <f...@g...pl> wrote in message
(...)> Ło matko i córko! i uwazasz ze wszyscy powinni genialnie gotowac
> tylko_jedno_danie_dziennie???
> Jest tyle ciekawszych rzeczy na ziemi od jedzenia codziennie swiezego
> 2-daniowego obiadu ..

zapewne, ale niektorym gotowanie sprawia przyjemnosc.
a z tego co zdazylam sie zorientowac ona lubi gotowac i cieszyc
sie tym, ze rodzina zjada ze smakiem jej wyroby. to duzy bodziec do
gotowania.

iwon(K)a

110. Data: 2006-11-28 04:31:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał(a):

> I to jest właśnie problem ;)
Dla mnie żaden :-)
Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)

No właśnie, dlaczego niektórzy i niektóre nie uznają tej podstawowoej
zasady?

piekarnik gazowy bardzo często używany :-(
Odkryj potęgę przypraw...
owoce morza
[gdzie] baranina
rodzynki - co z nimi ?