Re: zupa koperkowa - nowy na grupie

1. Data: 2003-05-29 08:44:01

Temat: Re: zupa koperkowa - nowy na grupie
Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak) szukaj wiadomości tego autora

Chyba z takim tematem powinno, pójść ;))
Przepraszam za powtórkę.

Witam wszystkich.
Jestem "nowy" (nie uwzględniając dwóch postów) i od dawna chciałem
się jakosik włączyć, ale ... Nazywam się Piotr Wierciak, jestem z
Kraku. Życie, kilka lat temu, zmusilo mnie do nauczenia się
gotowania i tak już zostało (żona to niemiłosiernie wykorzystuje;).
W kwestii gotowania: jestem samoukiem i nigdy nie stosuję sie do
przepisów - robię wszystko na "czuja" . Najczęściej ;) nieźle mi to
wychodzi.

Wracając do koperkowej_prawie_mojej_ulubionej:
Ja zawsze robię na kości ze schabu i oczywiście z włoszczyzną.
Najważniejsze jest by przynajmniej połowę (ja na początku gotowania
wrzucam tylko "grubsze" części) koperku wrzucać do zupki po jej
zabieleniu śmietaną. Wychodzi wtedy piękny zieloniutki kolor.
Dodatki - oczywiście ryż.

Wkład może być IMHO dowolny. Ja staram się tylko nie łączyć
kurczęciny z wieprzowiną.

pzdr Piotr Wierciak

1. Data: 2003-05-29 09:37:03

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Witam

> Wracając do koperkowej_prawie_mojej_ulubionej:
> Ja zawsze robię na kości ze schabu i oczywiście z włoszczyzną.
Do tego momentu robię tak samo.

> Wkład może być IMHO dowolny.
Tu drobna zmiana: zamiast koperku - flaki, dużo flaków.

> Ja staram się tylko nie łączyć kurczęciny z wieprzowiną.
Tak, flaków drobiowych też do tego nie mieszam.

I właśnie dlatego uwielbiam koperkową :-}

waldek
=========

1. Data: 2003-05-29 10:59:25

Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak) szukaj wiadomości tego autora

> Tu drobna zmiana: zamiast koperku - flaki, dużo flaków.

W ten sposób zlikwidowałeś pokaźną część książek kucharskich:
przepisy na jarzynową, ziemniaczaną, pomidorową, itp. brzmiałyby
jw.
No chyba, że to mała/duża uszczypliwość/żart/złośliwość.

pzdr
Piotr Wierciak

1. Data: 2003-05-30 06:46:06

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jw.
> No chyba, że to mała/duża uszczypliwość/żart/złośliwość.
========
Złośliwy żart.
Wczoraj tak monotonie tu było:
Najpierw ktoś pytał o kopererek. Potem był wątek o koperku, a na koniec o
koperku był wątek. Po losowaniu, przeprowadzonym w obecności komisji,
napadłem na Ciebie :-}

waldek
========

1. Data: 2003-05-30 06:58:19

Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
koniec o
> koperku był wątek. Po losowaniu, przeprowadzonym w obecności

pozdrawiam więc także komisję :)

cóś nie wypadł mi ten pierwszy raz :(

1. Data: 2003-05-30 07:23:30

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wierciak" <p...@m...hts.com.pl> napisał w wiadomości

> cóś nie wypadł mi ten pierwszy raz :(

Nic sie nie martw. Swego czasu Waldek podal mi sposob na utrzymanie garnkow
Berghoffa w idealnym stanie. To dopiero byl post!
Witaj:)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-05-30 08:19:54

Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak) szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
TF-8&oe=UTF-8&t
hreadm=av3hnn%24d69%241%40news.tpi.pl&rnum=2&prev=/g
roups%3Fhl%3Dpl
%26lr%3Dlang_pl%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26q%3DBerg
hoff

Ha, muszę chyba dokładniej przeglądnąć grupę. Jest więcej takich
"cukiereczków"?

pzdr Piotr Wierciak

1. Data: 2003-05-30 08:29:57

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wierciak" <p...@m...hts.com.pl> napisał w wiadomości

Jest więcej takich
> "cukiereczków"?

W wykonaniu Waldka ten byl najlepszy, ale to juz OT. A co by sie linki nie
lamaly korzystaj z www.tinylink.com, to tak dla ulatwienia zycia:)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-06-01 08:01:45

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wykonaniu Waldka ten byl najlepszy
=========
E, miałem kilka innych równie dobrych ;-}

waldek
=========

zupa koperkowa
'prowiant' na drogę