zurek zagranica - USA

1. Data: 2001-05-08 16:40:40

Temat: zurek zagranica - USA
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie,

Wlasnie przechodze male zalamanie nerwowe zwiazane w wyzej wymienionym. Mam
ogromniasta ochote na zurek, bazujac na tutejszej mace zytniej zrobilam
zakwas, siedzial przez 5 dni w chlodnym miejscu, pachnial zurkowato wiec
stwierdzilam - gotowy. Nie zmienialam niczego w stosowanej przeze mnie do
tej pory recepturze, zurek zrobilam na tutejszym boczku - fakt ze boczkiem
nie pachnial i tzw "polskiej kielbasie", dodalam stosowne przyprawy
i.....wszystko do bani.

Czy ktos zna na to sposob? A moze mozna sprowadzic poczta z miast gdzie jest
duzo Polonii wlasciwy zakwas i rzeczywiscie polska kielbase? Albo czy sa
takie miejsca - delikatesy gdzie mozna zamowic jedzenie i dostac je poczta?

Bede bardzo wdzieczna za kazda rade
Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2001-05-08 18:09:33

Temat: Re: zurek zagranica - USA
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>takie miejsca - delikatesy gdzie mozna zamowic jedzenie i dostac je poczta?

metody nie znam, ale wierze w Polonie w USA!!! Mozna poszperac w
Internecie... a jak juz Cie strasznie przycisnie, to istnieja
sztuczne zurki z torebki w Polsce - na bezrybiu itp itp...

Krysia

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-05-08 18:24:18

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy mozna wiedziec bizej, gdzie szanowna zyje.
Napisz na priv, sprobuje pomoc.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-08 20:43:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:2...@4...com..
.
To bedzie trudne, niestety [brak wlasciwych bakterii na kontynencie
amerykanskim]. Podaj blizsze namiary. Hortex zaczal robic zupy w
kartonach. Szukaj w polskich sklepach.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-05-08 23:05:44

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> wrote in message
<9d9lih$nr1$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Hortex zaczal robic zupy w
>kartonach. Szukaj w polskich sklepach.<

ha, tu sie zdziwisz, u mnie mozna kupic zupy Hortexu w kartonach w sklepie
arabskim.

katarzyna

1. Data: 2001-05-09 14:07:48

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz racji, mieszkam na tym kontynecie amerykanskim od 20 lat i robie
zakras zawsze domowy nie uznaje sztucznosci z papierkow i sloiczkow,
wychodzi zawsze wspanioaly.
Moze na bakteriach pisze "Made in USA" albo Made In Canada" a nie "Made in
Polad" ale dzialaja bardzo dobrze.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-09 15:16:11

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ssiegmund" <s...@s...com> napisał w wiadomości
| A czy mozna wiedziec bizej, gdzie szanowna zyje.
| Napisz na priv, sprobuje pomoc.

Może jednak na grupie? Moja przyjaciółka jest w Chicago,
a nie z internetyzowana, to bym jej przynajmniej wydruk
z grupy posłał.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-05-11 20:55:10

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> [...]
> To bedzie trudne, niestety [brak wlasciwych bakterii na kontynencie
> amerykanskim]. Podaj blizsze namiary. Hortex zaczal robic zupy w

musisz przyjechac do Kanady jest zakwas .Dokładnie w Toronto.

1. Data: 2001-05-12 20:43:05

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne dzieki za wszystkie rady. Bazujac na dostepnych skladnikach
sorzystam z przepisu na zurek i zakwas autorstwa Slava. Pozdrawiam wszystkich!
Julka

1. Data: 2001-05-15 19:57:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pazurek <K...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@t...pl...
> musisz przyjechac do Kanady jest zakwas .Dokładnie w Toronto.
Jak ja byłem w C to nie było w T nawet na Ronczesie. ;-)))
pozdr. Jerzy

Co mozna zjesc w Singapurze cz.I OWOCE (poradnik)
Obiad na obce forum (propozycja)
co z krewetek?
MIRADOR
Termomix