związki

461. Data: 2009-08-10 14:49:21

Temat: Re: zwi?zki
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--------------------------------No

> [...]
> ?e wystarczy wej?? do kk , a dogmatyka zacznie wykrzywia? ka?dego,
> wi?c nie ludzie s? odpowiedzialni tylko, ale przede wszystkim
> struktury kk , kt?re sprawiaj? ?e zachowujecie si? tak samo jak w
> ?redniowieczu, wi?c wyznaj?c to co wyznajesz, wiadomo to zrobi z
> ciebie morderc?.

> Opowie?ci o ?redniowieczu rodem z Rewolucji Francuskiej. No c?- czeg?
> innego mo?na by si? spodziewa? po tobie?
>
> Chiron
>
> p.s.
>
> Mo?e i rzeczywi?cie nie istnieje ?aden spisek przeciw tobie- a tylko ty sam

Che ,widzisz jak manipulujesz chory fanatyku, przecież ja nie piszę o
wszystkich, tylko o tych co podałeś. I o jakiej ty rewolucji piszesz,
determinacja dogmatami wypacza ludzi i pod wpływem tejże zachowują się
tak samo. Czyli jeśli zaczniesz wyznawać dogmat faszyzmu, twoje
zachowanie , nawet bez wiedzy historycznej , wszystko powtórzy jak
było.A rewolucja nastąpiła z powodu tego [jednego z powodów], że
urzędasy i kler doprowadzały do ruiny francję. Król słaby był, więc
wprowadzali w błąd, że wojna jest, a wojny nie było.Król dawał kasę i
tak rujnowało się francję.

462. Data: 2009-08-10 16:42:20

Temat: Re: związki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> A dlaczego Ciebie nurtuje, skąd ona wie?

A temu, że zwykle jej "wiedzenie" na temat innych grupowiczów to jakieś
mętne halucynacje i prowokacje. W tym przypadku może mieć słuszność, ale
nie wiem skąd w niej pewność. Sprawdzała osobiście? :P

--
Pozdrawiam - Aicha

463. Data: 2009-08-10 17:15:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> No wiesz- tak będzie uczciwiej:-)

No teraz wiem.

Qra

464. Data: 2009-08-10 17:17:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Opowiedz mi o tym, proszę

Wolę pokazać.

Qra

465. Data: 2009-08-10 17:30:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No teraz wiem.
>
> Qra

Po co? Żeby wrzasku narobiła?

466. Data: 2009-08-10 18:19:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> _____________________
> No bardzo dosadnie, ale wydaje mi się że z takimi jak ty nie można się
> cackać, tylko pisać mocno, bo może w taki sposób coś dotrze.

> Poglądy twoje oraz zachowanie twoje świadczą przede wszystkim o TOBIE.
> Podobnie to odnosi siędo każdego

Chiron, Ty też piszesz z telefonu?

michał

467. Data: 2009-08-10 18:38:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Po co? Żeby wrzasku narobiła?

:)))

--
Pozdrawiam - Aicha

468. Data: 2009-08-10 18:40:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Ano nic. Nie raz zona porządkowała moje papiery, albo mówiła mi,
> jakiego i od kogo dostałem sms-a. I na odwrót. A jakiż to problem? A
> jeśli by poczuła chęć "pomyszkowania" w moich rzeczach- to przecież
> nie mam niczego do ukrycia.Nie kłamię- nie muszę więc pamiętać, co
> nazmyślałem. naprawdę- nie widzę problemu. przecież nie spodziewam
> się sms-a od kochanki, ani czegoś w tym stylu

Czyli po prostu nie uznajesz psychofizycznej odrębności dwojga ludzi w
związku. Tymczasem każda odoba, która choć trochę orientuje się w meandrach
psychologii społecznej wie, że związek dwu osób nie może stanowić sto
procentowej jedności. Dlatego oceniam, że w tym, co głosisz, nie jesteś
wiarygodny.
A jeżeli realizujesz tylko doktrynę religijną, to powiedz. Na temat wiary
nie dyskutuję. Szanuję każdą uznaną na świecie religię.

michał

469. Data: 2009-08-10 18:41:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 11:36:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> W odbyt też?

A jest szary?
:-/

470. Data: 2009-08-10 18:44:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 11:37:57 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Powinnaś wdzięczna być. Poddaje nowe ciekawe tematy.

JA?
Ten, kto wspomina o rżnięciu dyplomaty, wywołuje jednoznaczne skojarzenia,
jako wszystkim tu wiadomy pornopisarczyk.

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/