Re: związki

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: związki
Date: Sat, 8 Aug 2009 21:43:43 +0200

Dnia Sat, 08 Aug 2009 21:23:11 +0200, Paulinka napisał(a):

> Rzucasz inwektywami w moją stroną aż miło, nie rób z siebie teraz anioła.

Rzucam? Gdzie? jakimi? - Ty to masz zwidy, serio.

> Jak to? Na dzieciach zapraszałaś na spotkanie w Warszawie, ponieważ się
> wybierałaś ze ślubnym do teatru.

A, skoro tak, no to identyczne zaproszenie było, jak Twoje: w cały świat.

> Przecież człowiek nie jest stworzony do pracy, pieniadze spadają z nieba
> jak manna.

Skoro się ktos uzależnia od pieniędzy, to zawsze oczekuje ich zbyt wiele.

> Raz że kłamiesz, bo często Ci to ktoś udowadnia,

Ani razu nikt nie udowodnił mi kłamstwa. Najwyżej drobne niescisłości,
które nie mają znaczenia, w rodzaju "a tiu napisałaś, że tyle lat, a tiu,
że tyle" itp durnoty. Różnica 1 roku np.

> a dwa, że żaden
> normalny człowiek nie zniesie osoby, która mówi wyłącznie o sobie. Nie
> słyszy i nie widzi innych, widzi i słyszy tylko siebie.

> Pewność siebie jest pozytywną cechą, o ile ma się ku temu podstawy,
> inaczej...

...też jest pozytywną cechą. Dla pewnego siebie.

> Pracujące matki,

???
Pracowałam zawodowo, będąc matką. O co biega?

> kobiety które rodzą przez c.c.

???
Sama tak rodziłam - raz. O co biega?

> Chyba coś Ci u mnie.

Nie - mi u Ciebie: "(...)mój tż był na wychowawczym, jak to burzy jej model!"