Re: zwiazki <troche dlugie>

From: "cbnet" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zwiazki <troche dlugie>
Date: Fri, 25 Jul 2003 11:55:21 +0200
Sender: c...@o...pl@isa.pzuzycie.com.pl

AnkA:
> [...]
> ... Byc moze , byla to zazdrosc, jednak nie byla zazdroscia chorobliwa!

> ... Wiem jedno- w zwiazkach trzeba byc ostroznym, sluchac czasem
> intucji..
> ... Gdy sie czuje ze w zwiazku cos nie gra, czuje sie ze druga osoba
> jest nie lojalna ( nie mozna pochopnie oceniac)- lepiej dac sobie troche
> czasu, rozstac sie na chwile!
> Co z tego ze on bedzie Cie przekonywal ze jest wszystko ok., jak i tak
> czuje sie ze to wszystko gra, piekne slowka itp, ktore nie sa poparte
> czynami!
> ... A jakie sa Wasze zdania na ten temat?

Uwazam dokladnie tak jak Ty. :)

Jesli ktos posiada kapitalna intuicje tak jak Ty, bez problemu jest w stanie
zauwazyc kiedy jest cos nie tak i w pierwszej chwili reaguje sie wowcas
~zazdroscia, aby w nastepnej, dzieki ~rozumowi zorientowac sie ze
to nie tak powinno byc. :)

BTW to nie do wiary ze masz dopiero 19 latek. ;)

> ... Kolezanka mowila ze jestem chorobliwie zazdrosna!

Masz troszeczke glupia kolezanke. ;)

Czarek