zywotnosc plemnikow

1. Data: 2006-08-04 15:15:39

Temat: zywotnosc plemnikow
Od: "Natalia Buczus" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie moze troche smieszne ale wazne dla nas. Staramy sie o
bobasa i chcialam spytac jak dlugo utrzymuje sie zywotnosc plemnikow? Czy np.
poza przyjaznym im srodowiskiem (np. na reczniku) mozna liczyc na to ze beda
zywotne jeszcze po 5 godz.?
Dzieki z gory i przepraszam jesli NTG
pzdr
Natalia

2. Data: 2006-08-04 16:32:21

Temat: Re: zywotnosc plemnikow
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia Buczus" <r...@N...gazeta.pl> napisała ...

> [...]
> np.
> poza przyjaznym im srodowiskiem (np. na reczniku) mozna liczyc na to ze

Nie będą.
A jak się ma żywotność plemników na ręczniku do starań o bobasa ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2006-08-04 16:57:58

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisał(a):

> Nie będą.
> A jak się ma żywotność plemników na ręczniku do starań o bobasa ?
Odwrotnie proporcjonalnie! ;)

> Pozdrawiam !
> Mała Mi
Pozdrawiam.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

4. Data: 2006-08-05 10:00:09

Od: GREEndestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Aug 2006 18:57:58 +0200 *"Paweł W."* napisał/a:

> Odwrotnie proporcjonalnie! ;)

Może starają się samodzielnie? ;)

--
Z pozdrowieniami Greendestiny
http://www.greendestiny.de

Plamienie w przerwie między miesiączkami
jaki moze byc powód spadku białych krwinek?
Diagnoza do przetlumaczenia
Omamy po seronilu.
Wybicie barku