Rehabilitacja - met. voithy

1. Data: 2003-07-18 10:00:39

Temat: Rehabilitacja - met. voithy
Od: "Buddy" <B...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
jestem tu nowy i prosze o wyrozumialosc.
mam teraz za duzo wolego czasu.Chcialbym wiedziec jak najwiecej o
rehabilitacji.
interesuje mnie doslownie wszystko.
znacie jakies dobre strony o tej tematyce ?
Napewno metode Voity macie w jednym palcu, wiec pytanie, gdzie jak i za ile
mozna taka zrobic?
Za kazda pomoc bede bardzo wdzieczny
pozdrawiam.

2. Data: 2003-07-22 06:17:39

Temat: Re: Rehabilitacja - met. voithy
Od: "Roma" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo duzo o tej metodzie znajdziesz w archiwum grup dyskusyjnych, a ja
polecam ta ksiazke- jest naprawde przydatna i napisana klarownym,
zrozumialym dla rodzicow jezykiem
http://www.medicon.pl/prawy.php?szczegolowy_opis=&nr
_ksiazki=1830
Zycze sukcesow