suchy zębodół

1. Data: 2003-07-18 09:59:54

Temat: suchy zębodół
Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam powikłania po rwaniu zęba jak w temacie.
Ile będzie mnie kosztowała (tak mniej-więcej) ta przyjemność chodzenia co
chwilę do dentysty? Czy na te usługi są podpisane umowy z KCh (teraz NFZ)
jako " standard w pakiecie" (że tak to nazwę)?

Dzięki za informacje.

Baba Jaga

2. Data: 2003-07-18 13:39:38

Temat: Re: suchy zębodół
Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:4...@n...onet.pl,
Użytkownik <b...@a...pl> wystukał:
> [...]
> chodzenia co chwilę do dentysty? Czy na te usługi są podpisane umowy
> z KCh (teraz NFZ) jako " standard w pakiecie" (że tak to nazwę)?

są umowy. wtedy za friko.

--
jeśli coś może nie zadziałać -
- nie zadziała napewno

gg #402495

3. Data: 2003-07-21 20:58:38

Od: "majkel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Suchy zebodół leczy się następująco: zakładassz doń lek w postaci kwasu
acetylosalicylowego ze srodkiem znieczulającym. Jest to w standardzie kas
chorych (przynajmniej w Łodzi). Ewentualnie laseroterapia, (IS UM w Łodzi)
ale jest to zabieg nierefundowalny, niemniej bardziej skuteczny,
dolegliwosci sdzybciej ustepuja. ale perwszy sposob tez jest niezly.

P.S. Własnie zostałem lekarzem stomatologiem

leczenie nadcisnienia w ciazy
zelazo
Sprzedam Zaburzenia hormonalne...Tetera
Pytanie do okulisty :)