Religia czyni Czubem

1. Data: 2014-10-15 00:07:10

Temat: Religia czyni Czubem
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Żyjemy kochani w strasznych czasach.
Mieliśmy już atak na kościół zajadłych feministek, z jeszcze bardziej zajadłymi
dziećmi, atakujących w sposób niewyobrażalnie brutalny, niewinnych księży,
bezpardonowo deflorujących duchownych nawet w przyulicznych krzakach. Mieliśmy już
obżydliwie podstępny desant nocny na kościoły, przez armie zboczonych
homoseksualistów, którzy rozpuszczali niesamowicie trujący gaz paraliżujący na
zamieszkałych tam proboszczów, gaz ten o szatańskiej nazwie homolobby, niedosyć że
unieruchamiał wszystkie kończyny, to jeszcze wydzielał zapach, przy którym zdziczałe
dzieci genderystek dostawały szału, by dostać się pod sutanne księdza. Jednak to nic
w stosunku do tego co przygotowali odwieczni wrogowie kościoła, a mianowicie
...Żydzi....

http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/4329-to-nie-kosciol
-ma-problem-z-pedofilia-a-zydzi

2. Data: 2014-10-15 18:24:28

Temat: Re: Religia czyni Czubem
Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 00:07, glob pisze:
> [...]
w stosunku do tego co przygotowali odwieczni wrogowie kościoła, a mianowicie

A ja mam marzenie. Do końca życia chciałbym pracować za jedzenie i
ubranie jako konserwator lub dozorca w tym kościele:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hagia_Sophia

3. Data: 2014-10-15 19:25:32

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski szpieg <r...@m...ru> Wrote in message:
> [...]
>>
> A ja mam marzenie. Do końca życia chciałbym pracować za jedzenie i
> ubranie jako konserwator lub dozorca w tym kościele:

To musisz na Islam przeskoczyć co wielkiej właściwie różnicy nie
robi , bo obie relgie to dzicz, zboczenia i szaleństwo bo mają
wspólny stary testament z bogiem psychopatą.

4. Data: 2014-10-15 19:50:22

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 19:25, glob pisze:
> To musisz na Islam przeskoczyć co wielkiej właściwie różnicy nie
> robi , bo obie relgie to dzicz, zboczenia i szaleństwo bo mają
> wspólny stary testament z bogiem psychopatą.

Teraz to jest muzeum, kolego:) Najcudowniejsza świątynia
chrześcijaństwa. Minarety mogą zmylić ale zostały dobudowane po zdobyciu
Konstantynopola przez Mehmeta Zdobywcę.

Islam nie potrafił zrobić nic wspanialszego, ograniczył się do
naśladownictwa:
http://pl.wikipedia.org/wiki/B%C5%82%C4%99kitny_Mecz
et

5. Data: 2014-10-15 20:17:03

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Konstantynopola przez Mehmeta Zdobywcę.
>
> Islam nie potrafił zrobić nic wspanialszego, ograniczył się do

Wątpie, raczej był bardziej twórczy bo tolerancyjnieszy od
niszczącego każdą wolną myśl katolicyzmu, dopiero renesans
nadgonił islam. Zresztą nie ma co podziwiać bo kościoły są
zbudowane z ludzkiej krwi, bo bardziej palili na stosie aby
ograbić niż z tego co głosili. Następnie Adolf zachwycił się
ekonomiką śmierci kleru i masz grabionych ze wszystkiego na
obozach, a nawet mydło z zagazowanych. Żydzi się świetnie pienili
niż normalne mydła.

6. Data: 2014-10-15 20:19:08

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 00:07:10 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> Żyjemy kochani w strasznych czasach.
>
> Mieliśmy już atak na kościół zajadłych feministek

Omatkubosku, a coz to za kosciol zajadlych feministek???
:-D

7. Data: 2014-10-15 20:25:38

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 20:17, glob pisze:

> [...]
> ekonomiką śmierci kleru i masz grabionych ze wszystkiego na
> obozach, a nawet mydło z zagazowanych. Żydzi się świetnie pienili

E tam, nie przeczytałeś wikipedii. Przed Hagia Sophia nie było podobnej
świątyni a Błękitny Meczet powstał na jej wzór i podobieństwo.
Mehmet Zdobywca podczas zdobycia Konstantynopola wytoczył morze krwi i
wybił wiernych zgromadzonych w tym kościele dla ochrony.

Cytat z Wiki o obronie Konstantynopola:

Ostatnie nabożeństwo odbyło się tu 28 maja 1453, brali w nim udział
zarówno prawosławni, jak i katoliccy obrońcy Konstantynopola. Tamten
pamiętny wieczór tak opisuje Donald M. Nicol[4]:

(...)Gdy zaczął zapadać wieczór, ludzie instynktownie udali się do
kościoła Mądrości Bożej. Żołnierze trwali na swych posterunkach wzdłuż
murów. Reszta, wszystko jedno - Grecy czy łacinnicy, tłoczyła się w
wielkiej świątyni, zanosząc modły o oswobodzenie. Wspólny strach i
niebezpieczeństwo sprawiły większy cud niż wszystkie sobory razem
wzięte. Prawosławni biskupi, księża i mnisi, którzy zarzekali się
głośno, że noga ich nie postanie w katedrze, póki nie oczyści się jej z
rzymskiego skażenia, teraz podeszli do ołtarza aby połączyć się z
katolickimi braćmi we wspólnej liturgii.

8. Data: 2014-10-15 20:43:02

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzymskiego skażenia, teraz podeszli do ołtarza aby połączyć się z
> katolickimi braćmi we wspólnej liturgii.

To może idż to szkoły, a tam masz wojny krzyżowe i uciekających do
przepychu islamskiego krzyżowców, bo w tamtych czasach islam jest
tolerancyjny, piękna
, twórczy itd a katolicyzm to barbarzyńcy.
Co nawet obecni historycy twierdzą że krucjaty zaraziły islam
fanatyzmem i upadkiem wartości.

9. Data: 2014-10-15 20:59:08

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob <s...@g...com> Wrote in message:

> [...]
> tolerancyjny, piękna
> , twórczy itd a katolicyzm to barbarzyńcy.
> Co nawet obecni historycy twierdzą że krucjaty zaraziły islam

Poza tym to rzymianie budowali, grecja i rzym znali się na
budowaniu , jak przyszło średniowiecze to nawet kibli i
kanalizacji nie było, a gówna lały się ulicami i masz epidemie
chorób. I w takim stanie idą krzyżowcy i biedota na przebogaty
islam który grabią, niszczą i dzieci im zjadają, a co
przytomniejsi wieją do islamu.

10. Data: 2014-10-17 21:25:49

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 20:43, glob pisze:
> [...]
> tolerancyjny, piękna
> , twórczy itd a katolicyzm to barbarzyńcy.
> Co nawet obecni historycy twierdzą że krucjaty zaraziły islam

Ja tam chcę zostać w Hagia Sophia jako woźny. Ty se rób jak chcesz.

Uć, halloweenowa noc...
Analiza
"Znawcy rodziny w sutannach"
Mój najlepszy numer