Renata (Natek) nie żyje

301. Data: 2010-09-26 21:32:27

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Myślę, że te "wykłady" były potrzebne - skoro nie Wam kilkorgu, to moze
> innym, którzy na razie jak Wy sądzą, że postęp i wolność polega dokładnie
> na tym samym, co "róbta co chceta", ale są skłonni się jednak zastanowić,
> czy aby na pewno.
> Bo gdyby takich nie było, to dziś każdy robiłby kupę na środku trotuaru,
> kiedy go pilna konieczność przypili i tłumaczyłby sobie, że to takie
> naturalne, a uczucia innych miałby dokładnie w miejscu, skąd się natura
> wydobywa.

Napisz może w końcu co _konkretnie_ jest w tym spotkaniu nie tak?
Żałoba Szaulo Ci się nie podoba, płeć osób, które zaprosił, ich stan
cywilny?
To nie jest postęp i wolność, to zwykłe osobiste odczucia. Mi wielką
przyjemność sprawi spotkanie z Pawłem, z którym na grupach miałam różne
relacje. Chciałabym go poznać, zobaczyć jego synka być może mu pomóc
swoim doświadczeniem albo w inny sposób. Tylko tyle. Ile trzeba mieć
złych w sobie emocji, żeby się doszukiwać tutaj czegoś niewłaściwego w
naszych intencjach.

Powiedziała naczelna moralistka.

--

Paulinka

302. Data: 2010-09-26 21:33:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:27:50 +0200, Szaulo napisał(a):

> [...]
>
> Nie.
>
> Kiedy obok ciebie ktoś mówi coś, co chciałabyś skomentować, ale co nie jest
> przeznaczone dla twoich uszu

Gdzieś to zaznaczyłeś w swoim poście? - bo trochę niedosłyszę, to
przepraszam.
Ale za to dobrze widzę, to może przeczytam.

> i nie dotyczy ciebie, komentujesz?
> Ba, udzielasz "nauk"?

Wyrażam opinię.
Każdą opinię traktujesz jako naukę? To jak w ogóle poruszasz się w
labiryncie powszechnego natłoku informacyjnego, skoro każda informacja to
nauka i przymus jej uznania?

EOT.

303. Data: 2010-09-26 21:33:48

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> No może nie aż "odrzuconej kobiety", ale odrzuconej pomocy.
> IMO tak.

imo nie. Dla ixelki uczciwosc malzenska jest dosc mocno pojomowana, i z tego
to wynika. Raczej nie ma tutaj "odrzucenia".
i.

304. Data: 2010-09-26 21:34:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> to naucz sie zalatwiac prywatne sprawy prywtanie.... A nie dziaduj, a potem
> wywlekaj argument "nie wasza sprawa".

Iwonka rzeczywiście tylko Ciebie tu brakowało.

--

Paulinka

305. Data: 2010-09-26 21:37:46

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Iwonka rzeczywiście tylko Ciebie tu brakowało.

potrzebujesz leku na wstrzymanie?

i.

306. Data: 2010-09-26 21:37:57

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i7oe5j$5du$4@node2.news.atman.pl...
[...]
> [...]
> relacje. Chciałabym go poznać, zobaczyć jego synka być może mu pomóc swoim

:)

> Tylko tyle. Ile trzeba mieć złych w sobie emocji, żeby się doszukiwać
> tutaj czegoś niewłaściwego w naszych intencjach.

[...]

To chyba nie są złe emocje, tylko autentyczne niezrozumienie, inność,
zamknięcie w ramach swojego świata + niewyżyta żyłka pedagogiczna.
Nie zapominaj też, że jednak Ikselka jest o jedno pokolenie wcześniejsza od
Ciebie.

Szaulo

307. Data: 2010-09-26 21:39:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> już

> potem
>

> potrzebujesz leku na wstrzymanie?

Nie potrzebuję Ciebie. Jakoś nieszczególnie tęskniłam za Twoim prostactwem.

--

Paulinka

308. Data: 2010-09-26 21:41:10

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Gdzieś to zaznaczyłeś w swoim poście? - bo trochę niedosłyszę, to
> przepraszam.
> Ale za to dobrze widzę, to może przeczytam.

Tytuł postu brzmiał: "Paulinka, Aicha, medea..."
Widzisz gdzieś "Ikselka"? Albo "Chiron"? Bo ja nie.

[...]

Szaulo

309. Data: 2010-09-26 21:41:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> [...]
> zamknięcie w ramach swojego świata + niewyżyta żyłka pedagogiczna.
> Nie zapominaj też, że jednak Ikselka jest o jedno pokolenie wcześniejsza

Otóż to.

--

Paulinka

310. Data: 2010-09-26 21:42:59

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Nie potrzebuję Ciebie. Jakoś nieszczególnie tęskniłam za Twoim prostactwem.

.jakos od razu sie wyrwalas ze swojego grajdola.

i.

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...