Renowacja parkietu

From: c...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Renowacja parkietu
Date: 22 Mar 2003 23:20:30 +0100

Witam,

Stanąłem przed poważnym wyzwaniem jakim jest poprawienie wyglądu 13-letniego
dębowego parkietu. Do sprawy podszedłem poważnie - kilkanaście telefonów do
fachowców z Panoramy, ponadgodzinna dyskusja z przemiłymi Panami w Castoramie,
analiza wątku ze stycznia 2003 na tej grupie i... teraz wiem, że nic nie
wiem ;)) A na serio to mam następujące zapytania:
1. Jaki lakier polecalibyście - Bondex, Dulux czy kombinacja Capon i jakiś
tańszy lakier? Castomeni bardzo polecają Bondex, ale ja nie jestem do końca
przekonany czy warto za niego płacić aż tyle kasy.
2. Czy wypełnianie szpar Fugenkitem jest trudne? Dam radę sam to wykonać?
3. Jaką powinienem zachować kolejność - najpierw cyklinowanie i lakierowanie
parkietu, potem malowanie pokoi czy też odwrotnie?
4. Macie może jakiś godnych polecenia fachmanów, którzy podjęliby się za
sensowne pieniądze renowacji (cyklinowanie + lakierowanie - ok. 50 m) parkietu
we Wrocławiu?

Liczę na Waszą pomoc, pozdrawiam
Boguś
c...@p...onet.pl