Robakks gada ze zdumionym o 1'0

101. Data: 2010-02-11 08:46:34

Temat: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hksj08$9gf$1@news.onet.pl...
| "Robakks" <R...@g...pl>

> Twój Alef0 osiągany jest przed upływem dwóch minut, rowniez
> wszystkie liczby silne 1'1, 2'1, 3'1 liczba W
> A w czasie dwie minuty osiągnięte są wszystkie liczby ze zbioru
> nieograniczonego LP

Dałeś mi trudne zadanie. Na podstawie Twoich słów mam określić:
"czego nie rozumiesz"
i po namyśle stwierdzam, że nie rozumiesz przede wszystkiem
dwóch rzeczy:
1. aktualności
2. ciągłości
Aktualność oznacza, że w dowolnym momencie czasowym ilość (moc)
elementów jest zawsze skończona.
Ciągłość oznacza, że ilość elementów jest osiągnięta rekurencyjnie
według zadanaego algorytmu n+1.
. . .
Czy po tym krótkim wyjaśnieniu rozumiesz już pojęcia:
aktualność i ciągłość? :-)

> [milczenie]

Budowanie tangensoidy na osi liczbowej, w której funkcja zmienia znak
wywołało zablokowanie zrozumienia wielkości 1/0 i przerwało
ciągłość funkcji ciągłej tworząc paradoks:
"skoro sinus i cosinus są ciągłe - to ich iloraz jest ciągły, bez
punktów definiowanych jako nieoznaczone."

> [milczenie]

Skalowanie osi liczbowych jest ważnym w fizyce narzędziem
odwzorowywania rzeczywistości obiektywnej, a skala Robakksa
poprzez swoje przejścia międzywymiarowe, otwiera nowe możliwości
zrozumienia świata jaki JEST. Umożliwia także falsyfikację fałszywych
twierdzeń przyjmowanych jako założenia bez uzasadnienia
prawdziwości. To wielowymiarowa matematyka liczb mianowanych. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

102. Data: 2010-02-11 10:01:07

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1. aktualności
> 2. ciągłości
> Aktualność oznacza, że w dowolnym momencie czasowym ilość (moc)

Tak, w dowolnym kroku jest skończona

> Ciągłość oznacza, że ilość elementów jest osiągnięta rekurencyjnie
> według zadanaego algorytmu n+1.

W każdym kroku wzrasta o 1.

> [...]
> "skoro sinus i cosinus są ciągłe - to ich iloraz jest ciągły, bez
> punktów definiowanych jako nieoznaczone."

Iloraz - występuje dzielenie, gdy dzielenie przez zero to nie ma ciągłości

103. Data: 2010-02-11 10:15:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Tak, w dowolnym kroku jest skończona

> W każdym kroku wzrasta o 1.

> Iloraz - występuje dzielenie, gdy dzielenie przez zero to nie ma
> ciągłości

No właśnie: To Twoje stwierdzenie, że "gdy dzielenie przez zero
to nie ma ciągłości" jest oparte na czymś konkretnym, czy po prostu
ktoś tak sobie wymyślił, a Ty powtarzasz bez zrozumienia o czym
jest mowa?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

104. Data: 2010-02-11 10:20:34

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nie ma ciągłości" jest oparte na czymś konkretnym, czy po prostu
> ktoś tak sobie wymyślił, a Ty powtarzasz bez zrozumienia o czym

To gdzie jest ciągłość w zerze dla funkcji 1/x ?

105. Data: 2010-02-11 10:31:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> To gdzie jest ciągłość w zerze dla funkcji 1/x ?

Tam gdzie koniec ostatniego rekscela
? ? ? ? ? ? ? ?
Potrafisz wyrazić matematycznie jaką długość względem całego
wiersza ma ostatnie pole w wierszu PEŁNYM wiedząc, że wszystkich
pól jest Alef0 i jest to liczba aktualna osiągnięta rekurencyjnie?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

106. Data: 2010-02-11 10:36:29

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam gdzie koniec ostatniego rekscela
> ? ? ? ? ? ? ? ?

Co to jest rekscel? Jaką wartość ma funkcja 1/x w zerze?

> [...]
> wiersza ma ostatnie pole w wierszu PEŁNYM wiedząc, że wszystkich
> pól jest Alef0 i jest to liczba aktualna osiągnięta rekurencyjnie?

Jak może być ostatnie skoro jest ich Alef0 i jak można tą ilość osiągnąć
rekurencyjnie?

107. Data: 2010-02-11 10:58:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Co to jest rekscel?

Rekscel to pojedyncze pole w Tabeli N^2, odpowiednik ostatniego
pokoju w hotelu Hilberta, pokoju, który jest ostatnim zapełnionym
w czasie "równe 2 minuty"

> Jaką wartość ma funkcja 1/x w zerze?

Narysuj sobie ostatni rekscel:
1/0-1 Alef0 1/0
|__________|
Co widzisz? :-)

> Jak może być ostatnie skoro jest ich Alef0 i jak można tą ilość
> osiągnąć rekurencyjnie?

Tę ilość osiąga się rekurencyjnie dodając po 1 w czasie połówkowym.
pamiętasz jeszcze co to jest:
1. aktualność
2. ciągłość
Nazwę Alef0 sam nadałeś tej konkretnej ilości, która wyraża ilość
elementów w czasie "równe 2 minuty"
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

108. Data: 2010-02-11 13:13:02

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rekscel to pojedyncze pole w Tabeli N^2, odpowiednik ostatniego
> pokoju w hotelu Hilberta, pokoju, który jest ostatnim zapełnionym
> [...]

Nie ma związku między punktami osi liczb rzeczywistych a pokojami

109. Data: 2010-02-11 13:17:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie ma związku między punktami osi liczb rzeczywistych a pokojami

Na osi występują liczby o takich samych nazwach jak numery pokoi
w hotelu Hilberta. Każdy numer pokoju ma swój obraz na osi.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. Czy już coś ustaliliśmy, czy wszystko wyciąłeś? :-)

110. Data: 2010-02-11 13:18:55

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na osi występują liczby o takich samych nazwach jak numery pokoi
> w hotelu Hilberta. Każdy numer pokoju ma swój obraz na osi.
> Robakks

Oprócz tego są punkty o nazwach ułamkowych i o nie chodzi. Jaką wartość ma 1/x w
punkcie 0 ?

zagadka na piątkowe popołudnie
bez WOKa ani kroka...
Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0