Robakks gada ze zdumionym o 1'0

181. Data: 2010-02-14 16:54:21

Temat: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Od: "zdziwiony?" <zdziwiony?@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
news:hl0g59$9p1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

| Dałeś mi trudne zadanie. Na podstawie Twoich słów mam określić:
| "czego nie rozumiesz"
| i po namyśle stwierdzam, że nie rozumiesz przede wszystkiem
| dwóch rzeczy:
| 1. aktualności
| 2. ciągłości
| Aktualność oznacza, że w dowolnym momencie czasowym ilość (moc)
| elementów jest zawsze skończona.
| Ciągłość oznacza, że ilość elementów jest osiągnięta rekurencyjnie
| według zadanego algorytmu n+1.
| . . .
| Czy po tym krótkim wyjaśnieniu rozumiesz już pojęcia:

nie rozumiem :(

| Budowanie tangensoidy na osi liczbowej, w której funkcja zmienia znak
| wywołało zablokowanie zrozumienia wielkości 1/0 i przerwało
| ciągłość funkcji ciągłej tworząc paradoks:
| "skoro sinus i cosinus są ciągłe - to ich iloraz jest ciągły, bez
| punktów definiowanych jako nieoznaczone."

nie znam liczby 1/0 :(

| Skalowanie osi liczbowych jest ważnym w fizyce narzędziem
| odwzorowywania rzeczywistości obiektywnej, a skala Robakksa
| poprzez swoje przejścia międzywymiarowe, otwiera nowe możliwości
| zrozumienia świata jaki JEST. Umożliwia także falsyfikację fałszywych
| twierdzeń przyjmowanych jako założenia bez uzasadnienia
| prawdziwości. To wielowymiarowa matematyka liczb mianowanych. :)
| Robakks
| *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

nie znam rzeczywistości fizycznej :(
________
zdziwiony?

182. Data: 2010-02-14 20:33:26

Od: "zdziwiony?" <zdziwiony?@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> "zdumiony" <z...@j...pl>

> Rekscel to pojedyncze pole w Tabeli N^2, odpowiednik ostatniego
> pokoju w hotelu Hilberta, pokoju, który jest ostatnim zapełnionym
> w czasie "równe 2 minuty"

Nie wiem jak się nazywa ostatni pokój Alef0 :(

> Narysuj sobie ostatni rekscel:
> 1/0-1 Alef0 1/0
> |__________|
> Co widzisz? :-)

Nie wiem co widzę... :(

> Tę ilość osiąga się rekurencyjnie dodając po 1 w czasie połówkowym.
> pamiętasz jeszcze co to jest:
> 1. aktualność
> 2. ciągłość
> Nazwę Alef0 sam nadałeś tej konkretnej ilości, która wyraża ilość
> elementów w czasie "równe 2 minuty"
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Nie wiem co to jest aktualność i ciągłość... :(
_______
zdziwiony?

183. Data: 2010-02-15 07:10:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kazimierz Zbigniew Kruk" <a...@g...com>
n.googlegroups.com...
> "zdumiony" <z...@j...pl>

> Bzdury.
>
> Piepszenie kodka za pomocą mószy lub moszny, bez patyka.
>
> Musk zie lazuje:)
>
> S.O.S

Pieprzenie Drogi Kazimierzu to także matematyka:
"4 razy po 2 razy, 8 razy RAZ po RAZ"
Ten fragment pieśni nad pieśniami uczy dzieci liczenia
4 razy po 2 razy, 8 razy RAZ po RAZ = 4*2 + 8*1 = 16
oraz uczy mianowania liczb:
czego 16?
16 pieprzeń
4 [szt.] * 2 [pieprzenia] + 8 [szt] * 1 [pieprzenie] = 16 [pieprzeń]
To tajemny KOD matematyki - MIANO liczby.
Dzięki takiej matematyce liczb mianowanych dzieci nie tracą
kontaktu z rzezywistością jaka JEST i nie popadają w obłęd urojeń.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

zagadka na piątkowe popołudnie