Robimy FLAKI !!

31. Data: 2015-03-06 17:13:36

Temat: Re: Robimy FLAKI !!
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 16:14 <s...@g...com> pisze:

> Skoro jest to "nawet" przez nią akceptowalne, rozumiem że postrzegasz ją
> jako kuchenny autorytet.
>
> ROTFL

Wybacz - większy niż stchebel ze swoją margarynową zasmażką.
Albo się rzeczywiście kucharzy, albo się tylko w to bawi.

--
Trefniś

32. Data: 2015-03-06 18:00:56

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 17:13, Trefniś pisze:

> Wybacz - większy niż stchebel ze swoją margarynową zasmażką.
> Albo się rzeczywiście kucharzy, albo się tylko w to bawi.

Większość z nas się tu bawi w kucharzenie. Nie spotkałem tu na grupie
chyba jeszcze ani jednego zawodowego kucharza. Ale może się mylę?

Pozdrawiam,
MW

33. Data: 2015-03-06 18:28:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 18:00, obywatel wolim uprzejmie donosi:

> Większość z nas się tu bawi w kucharzenie. Nie spotkałem tu na grupie
> chyba jeszcze ani jednego zawodowego kucharza. Ale może się mylę?

A przekonanie się nie liczy?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

34. Data: 2015-03-06 18:40:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Większość z nas się tu bawi w kucharzenie. Nie spotkałem tu na grupie
> chyba jeszcze ani jednego zawodowego kucharza. Ale może się mylę?

Niektórzy jednak do tej zabawy podchodzą z Należną Powagą.

--
Jarek

35. Data: 2015-03-06 19:01:19

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 18:00 wolim <n...@p...tu> pisze:

> Większość z nas się tu bawi w kucharzenie. Nie spotkałem tu na grupie
> chyba jeszcze ani jednego zawodowego kucharza. Ale może się mylę?

Amatorskie (od amo, amare - łac. kochać) kucharzenie nie jest w niczym
gorsze niż profesjonalne!
Wręcz przeciwnie - według wielu profesjonalizm zabija miłość :)

Chodziło mi o zabawę w znaczeniu lansiarstwa.
Np. jakieś badania pH, szukanie na siłę egzotycznych przepisów przy
ignorowaniu najprostszych i pewnych...
Bezkrytyczna kuchnia fusion - nie potępiam w czambuł, ale nie dzierżę np.
niektórych pomysłów Okrasy w stylu "fusion gwałt" :)

--
Trefniś

36. Data: 2015-03-06 19:36:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz - większy niż stchebel ze swoją margarynową zasmażką.
> Albo się rzeczywiście kucharzy, albo się tylko w to bawi.

Ja przyznam, że się tylko bawię.

Ewa

37. Data: 2015-03-06 19:39:08

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 19:36 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Ja przyznam, że się tylko bawię.

Wytłumaczyłem, co miałem na myśli.
Sama "amatorszczyzna" sugeruje zabawę.

Ty nie mierzysz pH?
:)

--
Trefniś

38. Data: 2015-03-06 19:57:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Wytłumaczyłem, co miałem na myśli.
> Sama "amatorszczyzna" sugeruje zabawę.
>
> Ty nie mierzysz pH?
> :)

Chyba coś błednie wywnioskowałeś - przecież mierzenie pH też może być formą
zabawy.
Nikt Tobie nie każe się bawić w taki czy inny sposob, dlaczego Ty
wyśmiewasz sposoby innych?

39. Data: 2015-03-06 19:57:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ja przyznam, że się tylko bawię.

Ale zabawa jest przednia, no nie? :-)

40. Data: 2015-03-06 20:06:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 19:01, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> [...]
> Bezkrytyczna kuchnia fusion - nie potępiam w czambuł, ale nie dzierżę
> np. niektórych pomysłów Okrasy w stylu "fusion gwałt" :)

Ale ale, zapytam w ostatnio panującej tu konwencji, trzyma Cię ktoś
przywiązanego siłą do telewizora i do Okrasy?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Sól nie jest szkodliwa?
Flaki
Skąd Ona ma tyle czasu ?
Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba