Robimy FLAKI !!

41. Data: 2015-03-06 20:07:34

Temat: Re: Robimy FLAKI !!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 19:39, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Wytłumaczyłem, co miałem na myśli.
> Sama "amatorszczyzna" sugeruje zabawę.

Amatorstwo jak już.

> Ty nie mierzysz pH?
> :)

Mierzy za to siły.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

42. Data: 2015-03-06 20:16:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mierzy za to siły.

Na zamiary.

Jarek

--
Cyrkla, wagi i miary
Do martwych użyj brył

43. Data: 2015-03-06 20:20:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 20:06 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-03-06 19:01, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> Ale ale, zapytam w ostatnio panującej tu konwencji, trzyma Cię ktoś
> przywiązanego siłą do telewizora i do Okrasy?

Wszelkie ciekawostki z dziedziny kulinariów mnie interesują, mam zatem
prawo krytycznie oceniać?

Czy Qrczak od razu wie: "nie oglądam, bo mi się nie spodoba"?
To chyba musi być czarownicą...

Albo gorzej: "oglądam, bo Okrasa jest ładny - to na pewno też świetnie
gotuje".

Ja na szczęście nie zamykam się na nic tak z założenia, jak chcą Qrczaki.
Ani nie wielbię bezkrytycznie :)

--
Trefniś

44. Data: 2015-03-06 20:26:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 19:39, Trefniś pisze:

> Wytłumaczyłem, co miałem na myśli.
> Sama "amatorszczyzna" sugeruje zabawę.
>
> Ty nie mierzysz pH?
> :)

A dziękuję, mam stałe. 5,5 podobno.

Ewa

45. Data: 2015-03-06 20:27:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na zamiary.

A czasem na oko.

Ewa

46. Data: 2015-03-06 20:27:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 20:07 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-03-06 19:39, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> Amatorstwo jak już.

Qrczak wie lepiej, co chciałem napisać :)
Przecież to nadal jest gotowanie z miłością.

Oczywiście znaczenia cudzysłowu nie zrozumiałaś ;)

> Mierzy za to siły.

Nie wyklucza się...

--
Trefniś

47. Data: 2015-03-06 20:30:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 20:26 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> W dniu 2015-03-06 o 19:39, Trefniś pisze:

(...)

> A dziękuję, mam stałe. 5,5 podobno.

Na pewno nie wszędzie!
:)

--
Trefniś

48. Data: 2015-03-06 20:42:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A czasem na oko.

Albo nawet szkiełko.

Jarek

--
Nic tu nie widzę dokoła.

49. Data: 2015-03-06 20:50:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 20:20, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> [...]
> gotuje".
>
> Ja na szczęście nie zamykam się na nic tak z założenia, jak chcą Qrczaki.

Ale czytać w szklanej kuli umiesz nawet lepiej od czarownicy.

50. Data: 2015-03-06 20:51:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 20:42, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Albo nawet szkiełko.

No to lu!
No to cyk!!

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Sól nie jest szkodliwa?
Flaki
Skąd Ona ma tyle czasu ?
Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba