Romantyczna kolacja we dwoje....

1. Data: 2004-01-16 22:25:59

Temat: Re: Romantyczna kolacja we dwoje....
Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach, to równouprawnienie ! ;)
> Mnie się zawsze wydawało, że to kobitka ma trafiać przez żołądek do serca,
> a tu masz babo placek... ;)

Witaj!

Wiesz jak to dziala?
Najpierw Rycerz przygotowywuje ambrozje, ja je pochlaniam wydajac ochy i achy...
A potem, za czas jakis, przygotowywuje je samodzielnie...
Przy czym, jesli chodzi o wszelakie eksperymenta kulinarne, Shrek trzyma u nas
palme pierwszenstwa.

Ja jestem tylko marnym odtworca...

Pzdr
Fiona

1. Data: 2004-01-16 22:34:31

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A potem, za czas jakis, przygotowywuje je samodzielnie...
> Przy czym, jesli chodzi o wszelakie eksperymenta kulinarne, Shrek trzyma u nas

NO! Z tym sie nie zgadzam!
Fionni chlebek....
Fionie tiramisu....
Fionia szarlotka....
A jakie Fiona robi sushi.....

Oj! nie moge!
Zaraz dostane wrzodow, bo sie odchudzam a mi sie nadmiernie soki
wydzielaja. I Ranigast nie pomoze ;)

Ludzie!!!
Trzymajcie mnie, bo zaraz z glodu sam sie zjem!

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2004-01-16 22:34:54

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Jan 2004 22:22:29 +0000, na pl.rec.kuchnia, Krysia Thompson
napisał(a):

> raczej masz babo rybe ;))

Gdyby tak jeszcze złotą... ;)

--
Eva Sheers
FAQ pl.rec.kuchania http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2004-01-16 22:41:00

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Jan 2004 23:25:59 +0100, na pl.rec.kuchnia, Fiona napisał(a):

> [...]
> A potem, za czas jakis, przygotowywuje je samodzielnie...
> Przy czym, jesli chodzi o wszelakie eksperymenta kulinarne, Shrek trzyma u nas

Moja koleżanka, po wyjściu za mąż, przyjęła taką właśnie linię "obrony"
(przed zwyczajowym wykorzystywaniem kobiet-żon przez ich mężów, do prac
wszelkich :D ) Otóż nie cierpiała robić zakupów, szczególnie zaś w mięsnych
sklepach ;) Wysyłała więc męża i za każdym razem, kiedy wracał z łupem,
wzdychała, ochała i achała, jakie to niezwykle piękne mięso kupił,
podkreslała, że jej, jako kobiecie, te wredne sprzedawczynie, też kobiety,
nigdy by tak dobrego kawała mięcha nie dały, bo one tak tylko mężczyznom
dogadzają... i takie tam ;)
No i... Miała spokój ! On robił te zakupy już zawsze, a później także
inne... :D

1. Data: 2004-01-16 22:56:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jan 2004 23:34:54 +0100, Evunia <h...@n...year.pl>
wrote:

>Gdyby tak jeszcze złotą... ;)

myslisz, ze tak ten rybak by powiedzial...a moze - masz babo
sandacza! placek na deser

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-17 08:14:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@n...onet.pl>,
"Fiona" <k...@p...onet.pl> wrote:

> Po raz pierwszy wchodzac do domu nie czulam smrodu ryby, mimo, iz wiedzialam,
> ze miala byc przygotowywana...
>
> Byl to wlasnie rzeczony sandacz...

Jeżeli komuś ryby, a zwłaszcza sandacz śmierdzą, to może óowinien pójść
do KFC i nie wypowiadać się na tematy kuchenne? Albo zacząć kształcić
smak?

Władysław

1. Data: 2004-01-17 08:27:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bu9mm1$bul$1@news.onet.pl>, Shrek <j...@p...onet.pl>
wrote:

> Ale sprobuj mimo to zrobic.

Nie dziękuję. Jak już mam sandacza, to wolę go przygotować na jeden z
wielu innych, lepszych sposobów. Gdybym zaś chciał wypróbować Twój
przepis, to może użyłbym mrożonego mintaja.

> Czekam na relacje, czy Twoja Zona jednak po spozyciu bedzie dalej
> zalowala tego sandacza ;)

Nie będzie, bo nie spożyje, bo nie pozwoiłaby mi marnować szlachetnej
ryby.

Władysław

1. Data: 2004-01-17 16:34:36

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dziękuję.

Twoja decyzja.

Jak już mam sandacza, to wolę go przygotować na jeden z
> wielu innych, lepszych sposobów.

Hmmm. Niewatpliwie sa takowe. Nawet duzo. Czekam na przyklady. Lubie
roznorodnosc.

Gdybym zaś chciał wypróbować Twój
> przepis, to może użyłbym mrożonego mintaja.

No coz.... wszystkiego w zyciu trzeba sprobowac, jak mawial jeden moj
znajomy chinczyk.

> Nie będzie, bo nie spożyje, bo nie pozwoiłaby mi marnować szlachetnej
> ryby.

To az takim pantoflarzem jestes? :))

Pozdr.,

Shrek

1. Data: 2004-01-17 17:18:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bubo6t$qc8$1@news.onet.pl>, Shrek <j...@p...onet.pl>
wrote:

> Twoja decyzja.
>
> Jak już mam sandacza, to wolę go przygotować na jeden z
>
> Hmmm. Niewatpliwie sa takowe. Nawet duzo. Czekam na przyklady. Lubie
> roznorodnosc.

A samemu poszukać to się nie chce? Książki odstraszają? Ja wiem, że
łatwiej improwizować coś ad hoc i potem głosić, że się dokonało
wielkiego dzieła kulinarnego.

> To az takim pantoflarzem jestes? :))

Ja po prostu ustępuję, kiedy wiem, że ktoś ma rację.

Władysław

1. Data: 2004-01-17 17:28:22

Od: "melchiady" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja po prostu ustępuję, kiedy wiem, że ktoś ma rację.

To już teraz wiemy dlaczego nie odpisałeś w wątku "A ranny Łoś przebiega
knieję..."

mella

heh, pasta z makreli
co na impreze dla 8 latki?
winko
Proszę o pomoc
"mleko w proszku" - po co w przepisie na chleb?