Romantyczna kolacja we dwoje....

1. Data: 2004-01-17 18:55:36

Temat: Re: Romantyczna kolacja we dwoje....
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melchiady" <m...@o...pl> napisał
> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> >
> To już teraz wiemy dlaczego nie odpisałeś w wątku "A ranny Łoś przebiega
> knieję..."

Wiecie co? WY "mella" chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem.

pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-17 18:55:41

Od: "meleszki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:buc0eb$ch6

> Wiecie co? WY "mella" chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem.

Niewykluczonym jest, że tak być może. Jednakże Władysław oświadczył, że tuli
pysk, gdy rację ma adwersarz. Stąd też proste rozumowanie, ze gdy nie
kontynuuje wątku, to uznał racje adwersarza. I tak miało miejsce w rzeczonym
watku..

mella

1. Data: 2004-01-17 19:00:33

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli komuś ryby, a zwłaszcza sandacz śmierdzą, to może óowinien pójść
> do KFC i nie wypowiadać się na tematy kuchenne? Albo zacząć kształcić
> smak?

A możesz polecić Władysławie jakąś książkę co by o tym traktowała?
Albo restaurację a może tylko kucharkę?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-17 19:01:34

Od: "meleszki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:buc0nk$e70

> A możesz polecić Władysławie jakąś książkę co by o tym traktowała?
> Albo restaurację a może tylko kucharkę?

Naszym zdaniem Władysław może tylko polecić Siebie jako ostateczną
wyrocznię, swoisty arbiter elegantiarum, Petroniusz prk.

melchaki

1. Data: 2004-01-17 19:09:08

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik meleszki napisał:
> swoisty arbiter elegantiarum, Petroniusz prk.

Hmm..;)

Życie jest śmiechu warte, więc się z niego śmieję
Choć na paru zasadach jednak mi zależy:
Nie mam zwyczaju pijać wina, nim dojrzeje,
Do ust owoców morza nie biorę nieświeżych.
Raczej zmilczę, niż powiem coś, co nic nie znaczy -
(fragment nowego wiersza Jacka Kaczmarskiego,'Petroniusz bredzi')
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-17 19:22:50

Od: "meleszki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> (fragment nowego wiersza Jacka Kaczmarskiego,'Petroniusz bredzi')

To napisał człowiek chory z wyrokiem śmierci w kieszeni.
Władysław nie bredzi.

melchako

1. Data: 2004-01-17 19:27:35

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik meleszki napisał:

> To napisał człowiek chory z wyrokiem śmierci w kieszeni.

Każdy z nas nosi taki bagaż.

> Władysław nie bredzi.

Oczywiście, że nie.
Jak i Petroniusz w tym wierszu nie bredzi. Bo tytuł jest ironiczny,
jeśli nie łapiesz.
Ironia - rozumiesz?
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-17 19:35:54

Od: "meleszki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że nie.
> Jak i Petroniusz w tym wierszu nie bredzi. Bo tytuł jest ironiczny,
> jeśli nie łapiesz.
> Ironia - rozumiesz?

Ironia? A może Aronia?
Ale tu już tyle było wątków na temat aronii.
Zaraz Władysław wygoogluje ich 108. I będzie taki konkretny, aż do bólu.
I wszak nie będzie bredził.

melchako

1. Data: 2004-01-17 19:38:58

Od: "meleszki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meleszki" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ironia? A może Aronia?
> Ale tu już tyle było wątków na temat aronii.
> Zaraz Władysław wygoogluje ich 108. I będzie taki konkretny, aż do bólu.
> I wszak nie będzie bredził.

już chyba wolimy te z Księżyca fantasmagorie pani Be...

melchako

heh, pasta z makreli
co na impreze dla 8 latki?
winko
Proszę o pomoc
"mleko w proszku" - po co w przepisie na chleb?