Ruchy maluszka

1. Data: 2003-04-22 10:31:49

Temat: Ruchy maluszka
Od: "Iwona W." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Mam pytanie, choc dla mnie to problem, byc moze urojony ale jednak. Jestem
na poczatku 21 tygodnia ciazy i nie czuje ruchow malenstwa. To znaczy
tydzien temu odczulam delikatne bulgotanie, przesuwanie sie, przelewanie a
nawet jeden kopniaczek w przylozona do brzucha reke. A od czwartku cisza!!!!
Bardzo sie tym martwie, na USG bylam tydzien temu, wszystko bylo w porzadku.
Zaczynam sie zastanawiac nad kolejna wizyta. Moj maz przekonuje mnie ze to
bez sensu, wyczytal gdzies ze mam czas na ruchy do 22 tygodnia.
Czy naprawde histeryzuje?

pozdrawiam
iw

2. Data: 2003-04-22 10:39:10

Temat: Re: Ruchy maluszka
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hejka!
nie przejmuj się. Maluszek ma jeszcze czas. ja tez poczułam Małą około
22.tygodnia. Naprawdę nie masz się czym amrtwić! pozdrawiam i niech maluszek
rośnie zdrowy!

zawroty głowy (dlugie)
zawroty głowy
Szpital Ginekologiczn polozniczy na Jarachowskiego w Poznaniu ???
recepta antykocepcja
Jak jest na medycynie?