Szpital Ginekologiczn polozniczy na Jarachowskiego w Poznaniu ???

1. Data: 2003-04-22 09:58:54

Temat: Szpital Ginekologiczn polozniczy na Jarachowskiego w Poznaniu ???
Od: "Agnieszka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Mam do drogich grupowiczów z wlaszcza z Poznania i okolic B.B. wielka
prosbe. potrzebuje porady na temat szpitala na Jarachowskiego - a raczej
opini i porady. Mam 26 lat i zdecydowalam sie na dziecko- to bedzie nasze 1
i stad wiele pytan i watpliwosci. Po 1) który szpital i ginekolog - mieszkam
poza Poznaniem (ok. 80 km ) i nasz szpital nie ma najlepszej reputacji -
dlatego wybralam lekarza ginekologa w Poznaniu. Chodze do niego od 3 lat
jestem zadowolona ale niewiem nic na temat szpitala w którym pracujei
wktórym radzi mi rodzic - a chciala bym urodzic i zapewnic dziecku dobra
opieke - co myslicie na temat tego szpitala - prosze o porade ??? po 2) do
szpitala bede musiala troche dojechac - Pani doktor nie widzi w tym zadnego
problemu ale...co jesli ? Blagam rozwiejcie moje watpliwosci.!!

pozdrowienia

Agnieszka

2. Data: 2003-04-22 18:30:03

Od: "whatsupdoc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, to dobry szpital
ale polecalbym tzw porod rodzinny
zwykla porodowka jest tam malo przyjemna
opinie wyrazam jako stazysta, ktory mial tam okazje dwa miesiace
przepracowac
pozdrawiam

l...

recepta antykocepcja