recepta antykocepcja

1. Data: 2003-04-22 09:40:05

Temat: recepta antykocepcja
Od: "Michalw" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jaki okres czasu lekarz wypisuje recepte na tabletki antykoncepcyjne?
Czy jest to okre 2 miesiace 0.5 roku czy cały rok? Różnie mówią i piszą
ludzie.
Czy można się domagać wypisania recept na 12 miesięcy oczywiście nie na
jednej, bo na jednej może sie znajdowac maks 6 sztuk opakowan.

Pozdrawiam.

2. Data: 2003-04-22 12:43:28

Temat: Re: recepta antykocepcja
Od: Scarpi <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Apr 2003 11:40:05 +0200, Michalw <m...@i...net.pl> napisał:

> Na jaki okres czasu lekarz wypisuje recepte na tabletki antykoncepcyjne?
> Na miesiac, gora dwa, chyba ze jakis lekarz zaszaleje.
Na 12 msc. nie mozna, z tego wzgledu, ze przyjmujac pigulki, trzeba raz
na pol roku isc do kontroli.

--
Scarpi

3. Data: 2003-04-22 14:22:20

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nierefundowanych pigułek lekarz może przepisac na jednej recepcie na pół
roku.
refundowanych na 90 dni

4. Data: 2003-04-22 17:33:02

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp"
> nierefundowanych pigułek lekarz może przepisac na jednej recepcie na pół
> roku.
I wypisać kilka recept jednocześnie.
Asia

5. Data: 2003-04-22 19:54:43

Od: "Michalw" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nierefundowanych pigułek lekarz może przepisac na jednej recepcie na pół
> roku.
> refundowanych na 90 dni

To wiem, ale czy może wypisąć na cały rok na kilku receptach bez łaski.

6. Data: 2003-04-23 08:09:56

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalw"
> To wiem, ale czy może wypisąć na cały rok na kilku receptach bez łaski.

Niektórzy wypisują, więc chyba można ;-)
Asia

7. Data: 2003-04-23 12:44:57

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

i co jeszcze? Może wykupic je i podwieźć do domu ?
tolo

8. Data: 2003-04-23 12:48:07

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

bez łaski to może żadnej recepty nie wypisywać. Przeciwskazania zawsze można
znaleźć. Wyjątkowo w.......są Ci którzy uważają że musimy robić to czego
akurat oni chcą. Skończ medycynę i sam sobie wypisuj bez łaski.
tolo

9. Data: 2003-04-23 13:26:38

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo"
> bez łaski to może żadnej recepty nie wypisywać. Przeciwskazania zawsze można
> znaleźć. Wyjątkowo w.......są Ci którzy uważają że musimy robić to czego
> akurat oni chcą. Skończ medycynę i sam sobie wypisuj bez łaski.

Jakbym słyszała lekarza z państwowej placówki czasów peerelu, strrraszne są
takie
żywe relikty.
Asia

10. Data: 2003-04-23 18:59:54

Od: "Michalw" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli są przeciwskazania to oczywiście ze trzeba postepowac jak lekarz
mówi, ale jeżeli ich nie ma to z jakiej okazji trzeba chodzić do niego co
dwa miesiące płacić za badania (jeśli się idzie prywatnie), a nawet jeżeli
jest bezpłatne, badanie to nie należy do przyjemności i moja dziewczyna nie
chce chodzić częściej niż raz na rok.

Jak jest na medycynie?
Kamienie żółciowe
włoski i pieprzyki...