recepta antykocepcja

11. Data: 2003-04-23 21:20:11

Temat: Re: recepta antykocepcja
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbym słyszała lekarza z państwowej placówki czasów peerelu, strrraszne

> takie
> żywe relikty.

Ty za to jesteś przykładem pacjenta któremu się należy i jeśli chesz pigułki
na rok to ten frajer z przychodni ma Ci wypisać. Na razie to lekarz decyduje
na ile wypisuje w ramach dozwolonych ilości.
tolo

12. Data: 2003-04-23 21:27:29

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo"
> Ty za to jesteś przykładem pacjenta któremu się należy i jeśli chesz pigułki
> na rok to ten frajer z przychodni ma Ci wypisać. Na razie to lekarz decyduje
> na ile wypisuje w ramach dozwolonych ilości.

Na szczęście nie muszę chodzić do takich frajerów w przychodniach
z takim frajerskim podejściem do pracy jakie prezentujesz,
mam szczęście i możliwość wybierać rozsądnych i kompetentnych lekarzy
w prywatnych przychodniach, którzy odbierając komplet potrzebnych badań
i orzekając że można wydać recepty na rok - wydają i wszystko jest ok.
Asia

13. Data: 2003-04-23 21:36:14

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w prywatnych przychodniach
Żeby uspokoić czepiających się: powyższe nie oznacza
że prywatne = dobre a w przychodniach pracują sami frajerzy jak
mój adwersarz. Chodziło mi wyłącznie o rozszerzenie możliwości
znalezienia dobrego lekarza (szukanie pośród jednych i drugich zwiększa
szansę znalezienia) i zwykłe zasady wolnego rynku (prywatnym
zależy na pacjencie oraz lepsi na tyle oblegani że mogą pozwolić sobie na
prywatny gabinet)
Asia

14. Data: 2003-04-23 21:51:28

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widać że korzystasz z pomocy wyjątkowych ignorantów łamiących obowiązujące w
Polsce przepisy prawa.
tolo

15. Data: 2003-04-23 21:57:52

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo"
> Widać że korzystasz z pomocy wyjątkowych ignorantów łamiących obowiązujące w
> Polsce przepisy prawa.

Wiesz, jeśli lekarze o wysokiej specjalizacji, dużym doświadczeniu, pracujący
w uznanych miejscach, potrafiący dodatkowo argumentować swoje diagnozy,
obdarzeni kulturą osobistą itd. to ignoranci - to owszem, chadzam do ignorantów
i być może dlatego mimo wielu problemów udało mi się z dwiema trudnymi ciążami?
Asia

16. Data: 2003-04-23 21:59:58

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś wypisuje pigułki antykoncepcyjne na 12 m-cy jest ignorantem.
Wolno wypisać na max. na 6 m-cy.

Co to jest wysoka specjalizacja?
tolo

17. Data: 2003-04-23 22:11:25

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo"
> Jeśli ktoś wypisuje pigułki antykoncepcyjne na 12 m-cy jest ignorantem.
> Wolno wypisać na max. na 6 m-cy.
Na jednej recepcie. W którym miejscu przepisy mówią o limicie _recept_
jaki można wydać na raz?

> Co to jest wysoka specjalizacja?
Dla przeciętnego pacjenta drugi stopień specjalizacji, albo doktorat.
Asia

18. Data: 2003-04-23 22:19:39

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jednej recepcie. W którym miejscu przepisy mówią o limicie _recept_
> jaki można wydać na raz?

Paragraf 8 Rozporządzenia MZ o wystawianiu recept.

> Dla przeciętnego pacjenta drugi stopień specjalizacji, albo doktorat.

a dla pozostałych pacjentów ?

tolo

19. Data: 2003-04-23 22:24:53

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" tolo " wrote:

Zawsze jestes taki niemiły, czy tylko w stosunku do kobiet ?
To jakas fobia?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656