Cukrzyca-lekarz

1. Data: 2003-04-22 12:53:29

Temat: Cukrzyca-lekarz
Od: "DonLeser" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego prywatnego lekarza- specjalisty od cukrzycy, ktory moze np od
razu ustawic diete. Poszukuje go dla kogos z mojej rodziny, ktoremu lekarze
w przychodni rejonowej mowia sprzeczne rzeczy

Oczywiscie chodzi o to by lekarz byl z Wawy - ew. okolic.

dzieki za pomoc

pozd
DonLeser

2. Data: 2003-04-22 18:19:04

Temat: Re: Cukrzyca-lekarz
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Apr 2003, DonLeser wrote:

> Szukam dobrego prywatnego lekarza- specjalisty od cukrzycy, ktory moze np od
> razu ustawic diete. Poszukuje go dla kogos z mojej rodziny, ktoremu lekarze
> Oczywiscie chodzi o to by lekarz byl z Wawy - ew. okolic.

jesli mieszkalbys w Toruniu polecilbym Ci kolezanke, kotra jes
bardzo dobra .... :-) (i przyjmuje w publicznej instytucji
wiec nie zabulilbys ...)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-05-01 14:30:27

Od: "ZabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jakiego typu ta cukrzyca?

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...

4. Data: 2003-05-02 09:53:50

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 May 2003 16:30:27 +0200, ZabCia wrote:

> Ale jakiego typu ta cukrzyca?

A jakie to ma znaczenie (dla Ciebie)?
Bo jeśli chory trafi do diabetologa, albo internisty z zacięciem
diabetologicznym, od tego dobrego, to ten będzie wiedział co z nim robić
niezależnie ot tego, czy będzie to cukrzyca typu I, II czy III...

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Ruchy maluszka
zawroty głowy (dlugie)
zawroty głowy
Szpital Ginekologiczn polozniczy na Jarachowskiego w Poznaniu ???
recepta antykocepcja