Russel?

1. Data: 2001-01-12 21:19:51

Temat: Russel?
Od: "dinki2099" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najlepiej podgrzać masę jajowo-cukrową na krem Russel.(Robię to na
parze).
Zna ktoś jakiś inny lepszy sposób?

1. Data: 2001-01-13 11:32:01

Temat: Re: Russel?
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dinki2099 <d...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93nsd6$e21$...@s...icm.edu.pl...
> Jak najlepiej podgrzać masę jajowo-cukrową na krem Russel.(Robię to na
> parze).
> Zna ktoś jakiś inny lepszy sposób?

w sumie to chyba najlepszy sposob, nie wiem jak to sie odbywa w zakladach
cukierniczyc, ale tam maja specjalne maszyny i misy z masa jajowo-cukrowa sa
pdgrzewane na gazie, tak przynajmniej bylo kiedys
a ja tesz na parze o pdgrzewam i jest oka:) tylko trzeba uwazac zeby sie
jajcznica na suotko nie zrobiua:))))
Pozdry
Monika

1. Data: 2001-01-13 16:11:30

Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"dinki2099" <d...@i...pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>Jak najlepiej podgrzać masę jajowo-cukrową na krem Russel.(Robię to na
>parze).
>Zna ktoś jakiś inny lepszy sposób?

A co to za krem??

Gosia

1. Data: 2001-01-13 16:24:36

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za krem??
>
> Gosia

to jest jeden z najprostszych kremow do np. tortów
uciera sie margaryne/maslo, a potem dodaje jaja ubite na parze z cukrem
na koniec spirytus [ja osobiscie nie dodaje, alkohol mi szkodzi] i jakis
dodatek smakowy [wg uznania, kakao, orzechy, owoce...]
i tyle:)

1. Data: 2001-01-13 22:39:20

Od: busek <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to najlepszy sposob w domu a w zakladach gastronomicznych popularne jest
podgrzewanie misy mieszalnika palnikiem gazowym na wezu(takim jak do
lutowania)
tylko misa musi byc wtedy z grubej stali nierdzewnej no i trzeba miec
troche doswiadczenia bo omlet na slodko nie jest za bardzo zjadliwy(a moze
ktos lubi)
dinki2099 napisał(a):

> Jak najlepiej podgrzać masę jajowo-cukrową na krem Russel.(Robię to na
> parze).
> Zna ktoś jakiś inny lepszy sposób?

Re: wegetariański kot?, bylo: Re: Czy rosol /wywar/
Chinszczyzna (nowe dlugie ANG)
Re: Prośba o wyjaśnienie
A może zaszlachtujemy jakiegoś krasnoludka jajcarnią? ;-))) (vide "Kingsajz")
garnki teflonowe