Rybie wątróbki z puszki

1. Data: 2006-01-20 13:29:31

Temat: Rybie wątróbki z puszki
Od: bib <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie takowe można dostać w W-wie.
Jadłem je na wakacjach i strasznie mi posmakowały,od tego czasu
bezskutecznie przeszukuję półki w marketach.

Ktokolwiek widział ktokolwiek wie niech powie (napisze) gdzie :).

pozdrawiam
bib

2. Data: 2006-01-20 14:17:06

Temat: Re: Rybie wątróbki z puszki
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bib wrote:
(...)
> Ktokolwiek widział ktokolwiek wie niech powie (napisze) gdzie :).

Myślę, że w każdym sklepie rybnym. A napewno są w sklepie pod Mostem
Poniatowskiego.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2006-01-20 14:29:50

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bib" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bezskutecznie przeszukuję półki w marketach.
>
> Ktokolwiek widział ktokolwiek wie niech powie (napisze) gdzie :).

W każdym (jeśli nie w każdym to prawie każdym) supermarkecie, przy rybach w
puszkach.

Anet

4. Data: 2006-01-21 00:31:09

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jan 2006 15:29:50 +0100, "Anet" <a...@a...pl> wrote:

>W każdym (jeśli nie w każdym to prawie każdym) supermarkecie, przy rybach w
>puszkach.

Ale nie we wszystkich hipermarketach - bo za specyficzne...

--
Darek

5. Data: 2006-01-22 17:34:47

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Łodzi sa w Tesco, to gdzie inndziej też powinny byc
grazyna>
> Ale nie we wszystkich hipermarketach - bo za specyficzne...
>
> --
> Darek

ciastka owsiane
WSPANIAŁA JAJECZNICA POLECAM