SB-cja bez dystynkcji!

11. Data: 2018-03-06 20:00:44

Temat: Re: SB-cja bez dystynkcji!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Można mieć też Piotrowicza. Coś im się ta czarna godzina przedłużyła,
> skoro go tak długo trzymają.

Może się jeszcze przydać, a co. Raz już swoje zadanie wykonał przecież.
No, ale przede wszystkim wciąż jest potrzebny po to, aby takim jak ty
zawsze dobrze służył jako ostatnia deska ratunku w ,,argumentacji" ?

--
XL

12. Data: 2018-03-06 20:47:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-06 o 20:00, XL pisze:

> Może się jeszcze przydać, a co. Raz już swoje zadanie wykonał przecież.

Ta tęsknota za komuną cię wykończy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-03-06 20:50:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ta tęsknota za komuną cię wykończy :)

Plączesz się - przecież jestem antysemitką i faszystką!

--
XL

14. Data: 2018-03-07 08:00:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-06 o 20:50, XL pisze:

> Plączesz się - przecież jestem antysemitką i faszystką!

To nie jest moja wina.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-03-07 11:12:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To nie jest moja wina.

OTÓŻ TO! Wreszcie doszedłeś do prawidłowego wniosku. Brawo. To pierwszy
mały krok do powrotu do zdrowia - następny to wizyta w Poradni Zdrowia
Psychicznego. Poproś kogoś bliskiego o zarezerwowanie terminu.

--
XL

16. Data: 2018-03-07 12:33:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-07 o 11:12, XL pisze:

> OTÓŻ TO! Wreszcie doszedłeś do prawidłowego wniosku.

Jak to wreszcie? Od dawna ci przecież piszę, że to nie moja wina, że
jesteś antysemitką i faszystką. I to nie moja wina, że ci Piotrowicz w
pisie nie przeszkadza. Masz poważne problemy z pamięcią.
Całe szczęście, że możesz sobie zerknąć do starszych postów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-03-07 13:54:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> pisie nie przeszkadza. Masz poważne problemy z pamięcią.
> Całe szczęście, że możesz sobie zerknąć do starszych postów.

Myślę, że już wystarczająco się skompromitowałeś, żeby powyższe (typowe dla
ciebie) wybiórcze cięcie moich postów moglo cię jeszcze bardziej pogrążyć
:-)))

Zdróweczka!
PLONKUŚ

--
XL

18. Data: 2018-03-07 15:11:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-07 o 13:54, XL pisze:

> Myślę, że już wystarczająco się skompromitowałeś, żeby powyższe (typowe dla
> ciebie) wybiórcze cięcie moich postów moglo cię jeszcze bardziej pogrążyć
> :-)))

Nie jestem idealny, ale żeby dobić do twojego poziomu kompromitacji
musiałbym zostać homofobem, rasistą, faszystą, antysemitą, zacząć
popierać pis i przyznać Nobla Stalinowi.
No nie da się :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-03-08 13:36:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem idealny

Delikatnie powiedziane.

20. Data: 2018-03-08 13:42:37

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-07 o 14:11, Kviat pisze:

> [...]
> musiałbym zostać homofobem, rasistą, faszystą, antysemitą, zacząć
> popierać pis i przyznać Nobla Stalinowi.

a co masz do Stalina, poziom hipokryzji przekroczyl cokolwiek daloby sie
powiedziec

--
gazebo

---
Avast.

Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!
waw
waw
,,Polski antysemityzm????"
Dziecięce konkursy piękności.