SLIM BALL

1. Data: 2007-10-14 15:56:01

Temat: SLIM BALL
Od: Ewik <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj przeczytalam o rewelacyjnej metodzie na szybkie schudniecie
podobne jak wprowadzenie balonika do zoladka.W sklad tabletki ziolowe
wchodzi guma Karaya, która zachowuje sie jak balonik oraz pektyny
wymiatajace tluszcze. Naza SLIM BALL
czy ktos juz stosowal te tabletki?

2. Data: 2007-10-14 20:15:13

Temat: Re: SLIM BALL
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewik" <e...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

po ile to sprzedajesz?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2007-10-14 20:44:06

Od: Ewik <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nie sprzedaje, to adres z Wwy , sama chce kupic

4. Data: 2007-10-14 22:52:23

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewik" <e...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> nie sprzedaje, to adres z Wwy , sama chce kupic

podaj dane firmy

5. Data: 2007-10-15 16:38:05

Od: Ewik <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jest tylko tel. 022 3489155 i dane do 7 kg - 79 zł
14 129
21 199
pow 21 239 tylko
tyle informacji

6. Data: 2007-10-15 21:55:34

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewik" <e...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
jest tylko tel. 022 3489155 i dane do 7 kg - 79 zł

Nie kupuje się leków ani żywności od kogoś, kto się ukrywa.
Małe dziecko to wie.

7. Data: 2007-10-27 20:56:42

Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 23:55, Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:
> Użytkownik "Ewik" <e...@g...com> napisał w
wiadomościnews:1192466285.218120.313870@z24g2000prh.
googlegroups.com...
> [...]
> Małe dziecko to wie.
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

ja zamówiłam i zobaczymy co bedzie czy za pol roku jeszcze bede zyła:)
wierze w nie i mam nadzieje ze zejde do upragnionej wagi i rozmiaru
38, długa droga przede mna a cel jest do wykonania do swiat wielkiej
nocy

8. Data: 2007-10-31 14:05:00

Od: " Gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@g...com napisał(a):

> 6...@z...googlegroups.com...

> ja zam=F3wi=B3am i zobaczymy co bedzie czy za pol roku jeszcze bede zy=B3a:)
> wierze w nie i mam nadzieje ze zejde do upragnionej wagi i rozmiaru
> 38, d=B3uga droga przede mna a cel jest do wykonania do swiat wielkiej
> nocy

Witam serdecznie ja tez dzisiaj wlasnie przeczytalam o takich tabletkach ale
sie wacham niewiem czy kupic. zastanawiam sie. Napisz on swoich rezultatach i
czy nie czujesz glodu . Bede sliedzic Twoje odchudzanie na biarac te tabletki.
To jest moje email; G...@w...pl moglabys sie do mnioe odezwac? Mamy
podobny problem i chcialabym wiedziec czy dzieki tym tabletkom schudlas czy
niei porozmawiac. Prosze odezwij sie . Bede czkeac pozdrawiam Gosia

9. Data: 2007-10-31 21:38:05

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosia" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy
> niei porozmawiac. Prosze odezwij sie . Bede czkeac pozdrawiam Gosia

Gosiaczku, nie zachowuj się jak durna nastolatka. Nie wierz w cuda. Zapytaj
o mechanizm wykorzystywany przez te specyfiki i jego skutki uboczne. Zdrowie
najważniejsze, a faceta jeszcze jakiegoś znajdziesz.

10. Data: 2007-11-01 07:57:16

Od: " " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

> [...]
> najważniejsze, a faceta jeszcze jakiegoś znajdziesz.
> Faceta to ja mam :) A jeśli chodzi o skutki uboczne to niby napisali ze te
tabletki sa w pełni naturalne i nie maja żadnych skutków ubocznych. Ja
przytyłam w ciagu 3 lat 35 kg wiec musze cos z tym zrobic . Tylko zastanawiam
sie co :) Pozdrawiam

Re: dieta cud
aruś zdrowy weguś
Ile benzoesanu sodu można zjeść w ciągu miesiąca?
dieta cud
"Optymalni" naprawiają świat (znowu...)