ŚNIEG

1. Data: 2009-10-14 10:54:32

Temat: ŚNIEG
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy u Was też świata nie widać??? Pada od rana! Drzewa w okolicy połamało,
niektóre leżą na drodze, przez co samochodem się nie przejedzie, muszę
siedzieć dziś w domu, póki straż pożarna nie uprzątnie szosy.
W tunelu mam jeszcze sporo pomidorów, moje oleandry na dworze jeszcze, kota
mamy pogonionego z ich chowaniem i ze zbieraniem pomidorów - na parapetach
układam ich mniej dojrzałe owoce, podkładając gazety...
--

Ikselka.

2. Data: 2009-10-14 10:55:40

Temat: Re: ŚNIEG
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 12:54:32 +0200, XL napisał(a):

> [...]
> mamy pogonionego z ich chowaniem i ze zbieraniem pomidorów - na parapetach
> układam ich mniej dojrzałe owoce, podkładając gazety...

Oj, nie zauważyłam, że już jest o tym wątek...
--

Ikselka.

3. Data: 2009-10-14 12:16:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
> mamy pogonionego z ich chowaniem i ze zbieraniem pomidorów - na parapetach
> układam ich mniej dojrzałe owoce, podkładając gazety...

1,3°C, mokro, biało - na działce biała kapusta, Maruda zagadnięta odrzekła -
rośnie. Resztki marchwi i buraków w ziemi. Nie planujemy, zbieramy co się
da, dojście nam budowa przegrodziła - koniec z działkowaniem.

4. Data: 2009-10-14 12:24:50

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" wrote...
> Czy u Was też świata nie widać??? Pada od rana!

Warszawa zasypana na amen śniegiem, to chyba w ramach globalnego
ocieplenia! Jakoś Matka Natura nie chce słuchać o tym cholernym
ociepleniu :)
Już dawno nie było na Mazowszu tyle śniegu w połowie pażdziernika.
A.

5. Data: 2009-10-14 12:28:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]

Na pociechę:
http://www.youtube.com/watch?v=QzyoqDz04v4

6. Data: 2009-10-14 17:39:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 14:24:50 +0200, Aaron napisał(a):

> Warszawa zasypana na amen śniegiem, to chyba w ramach globalnego
> ocieplenia! Jakoś Matka Natura nie chce słuchać o tym cholernym
> ociepleniu :)

Mądrzy ludzie też nie chcą słuchać o nim :-)

> Już dawno nie było na Mazowszu tyle śniegu w połowie pażdziernika.

W kieleckiem tyż :-)

--

Ikselka.

7. Data: 2009-10-14 17:40:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 14:28:59 +0200, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> Na pociechę:
> http://www.youtube.com/watch?v=QzyoqDz04v4

Cudowności, cudowności :-)
Byle do wioooos.....
--

Ikselka.

8. Data: 2009-10-14 18:15:43

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-10-14 19:39:28 +0200, XL <i...@g...pl> said:

> W kieleckiem tyż :-)

Wrocław - tylko deszczowo, i wieje jak diabli, temperatura powyżej
zera... tak 2-3 stopnie.

--
DJ

9. Data: 2009-10-14 18:21:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 20:15:43 +0200, DJ napisał(a):

> Wrocław - tylko deszczowo, i wieje jak diabli, temperatura powyżej
> zera... tak 2-3 stopnie.

U nas w kieleckiem obecnie "kole" zera :-(
No to lece chyba te oleandry po ciemku znosić do piwnicy...
--

Ikselka.

10. Data: 2009-10-14 18:51:34

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy u Was też świata nie widać??? Pada od rana!

U mnie też pada a pomidorki, Polany i truskwki (Mirzanowe) nadal dojrzewają.
:-))

Z uśmiechami zimowej aurze prosto w nos
Pozdrawiam pogodnie
skryba