Błona dziewicza

11. Data: 2000-10-22 12:47:38

Temat: Odp: Błona dziewicza
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisała

> Przepraszam, moge zapytac, czy jestes poloznikiem?
> Ja bylam /jestem/ polozna, i w ciagu 4 lat mojej pracy nie spotkalam
> sie z nacieciem blony dziewiczej przed / podczas ciecia cesarskiego...
> Mozesz podac jakies wskazania, przyklady?

No właśnie, też jestem ciekawa.
Ja wprawdzie położną nie jestem, ale dziwna wydaje mi się konieczność defloracji
przed zabiegiem cięcia cesarskiego. Przecież to nie ta droga ;~)

Maja

12. Data: 2000-10-22 13:09:26

Temat: Re: Błona dziewicza
Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam, moge zapytac, czy jestes poloznikiem?
ajjj , ajjjj wprost przeciwnie :)))

>Ja bylam /jestem/ polozna, i w ciagu 4 lat mojej pracy nie spotkalam
>sie z nacieciem blony dziewiczej przed / podczas ciecia
>cesarskiego...
>Mozesz podac jakies wskazania, przyklady?
>Oczywiscie, zdarzylo mi sie nacinac blone dziewicza, ale tylko
>profilaktycznie, gdy bylo widac, ze pekniecie krocza bedzie mialo o
>wiele gorsze konsekwencje.
Po prostu widzialem to przy operacjach ginekologicznych stad wnioskuje, ze
jezeli bylby przypadek ciezarnej z bl. dziewicza to przed ew. cieciem
cesarskim tez zostalaby wykonana defloracja.

pozdr MR

13. Data: 2000-10-22 19:36:30

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R napisał

> Po prostu widzialem to przy operacjach ginekologicznych stad wnioskuje, ze
> jezeli bylby przypadek ciezarnej z bl. dziewicza to przed ew. cieciem
> cesarskim tez zostalaby wykonana defloracja.

Czy należy przez to rozumieć, że KAŻDEJ kobiecie-dziewicy, która przechodzi
operację ginekologiczną usuwa się błonę dziewiczą?! A może ktoś sobie tego po
prostu nie życzy? Może ma ochotę pozostać dziewicą do końca życia? Jak to wtedy
wygląda? Zaszywa się ją z powrotem?

Maja

14. Data: 2000-10-22 20:39:00

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R napisał(a):

> Po prostu widzialem to przy operacjach ginekologicznych stad wnioskuje, ze
> jezeli bylby przypadek ciezarnej z bl. dziewicza to przed ew. cieciem
> cesarskim tez zostalaby wykonana defloracja.

Wnioskuję, że dziewice też rodzą?...Może wolą dziecko z
próbówki...hmmm...ciekawe.

Kaja

15. Data: 2000-10-22 22:50:06

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrz post EMILIAN

16. Data: 2000-10-23 13:32:33

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel napisała:

> [...]
>sobie tego po
>prostu nie życzy? Może ma ochotę pozostać dziewicą do końca

Opieram sie jedynie na wlasnych obserwacjach podczas operacji
ginekologicznych. nie wiem czy każdej się usuwa ale widzialem że wtedy
usuwano a bylo to 4 lata temu

pozdr
MR

17. Data: 2000-10-23 14:14:32

Temat: SV: Błona dziewicza
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R <r...@l...citynet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8t1efb$2mo$...@n...tpi.p
l...

> Opieram sie jedynie na wlasnych obserwacjach podczas operacji
> ginekologicznych. nie wiem czy każdej się usuwa ale widzialem że
wtedy
> usuwano a bylo to 4 lata temu

Piszesz o czyms, co kiedys widziales... A moze wiecej szczegolow?
Jakie byly to operacje? Przeciez jest oczywiste, ze w przyp.
opracjacji pochwowych, u mlodych / starych kobiet, moze sie zdarzyc
koniecznosc przciecia blony dziwiczej. No i co z tego?

Nie jest jednak prawda, ze kazda kobieta majaca jakakolwiek operacje
pol-gin (ciecie cesarskie, nowotwory jajnikow, itd.) musi miec
usunieta blone! To jakas totalna bzdura!

Moze zdarzyc sie, ze podczas borowania dziury w zebie trzeba bedzie
usunac kawalek dziasla. Czy to jednak oznacza, ze *zawsze* i kazdemu
dentysta wycina dziasla???

Co do zaplodnienia in-vitro i dziewic to chyba umre ze smiechu!
Ludzie, nie rozpowrzechniajcie jakichs wyjatkow medycznych jako regul!

18. Data: 2000-10-23 14:39:50

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>opracjacji pochwowych, u mlodych / starych kobiet, moze sie >zdarzyc
>koniecznosc przciecia blony dziwiczej. No i co z tego?

to byly operacje usunięcia macicy z przydatkami, więc nie za bardzo
pochwowe.

>Moze zdarzyc sie, ze podczas borowania dziury w zebie trzeba bedzie
>usunac kawalek dziasla. Czy to jednak oznacza, ze *zawsze* i kazdemu
>dentysta wycina dziasla???

HA!!! TRAFIONY - jestem stomatologiem, a co ma leczenie prochnicy z
usuwaniem dziasla to nie wiem ???

>Co do zaplodnienia in-vitro i dziewic to chyba umre ze smiechu!
>Ludzie, nie rozpowrzechniajcie jakichs wyjatkow medycznych jako regul!

Ja nie wysowalem tej tezy.

Przepraszam.
Wycofuję się z dyskusji na ten temat - zabrnęła ona zbyt daleko
a ja nie jestem kompetentny w tej dziedzinie, dzieliłem się jedynie własnymi
obserwacjami ze studiów.

Pozdrawiam
MR

19. Data: 2000-10-23 15:02:55

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R napisał

> Opieram sie jedynie na wlasnych obserwacjach podczas operacji
> ginekologicznych. nie wiem czy każdej się usuwa ale widzialem że wtedy
> usuwano a bylo to 4 lata temu

Wybacz, ale coś mącisz. Najpierw piszesz "Obowiazkowo przed kazda operacja
ginekologiczna (...) gdy wystepuje blona konieczna jest defloracja" A teraz
piszesz, że nie wiesz, czy każdej kobiecie się usuwa. No to w końcu co tak
naprawdę wiesz? Coś konkretnego, czy tylko tak piszesz, aby pisać?

BTW, chyba nie jesteś lekarzem?

Maja

20. Data: 2000-10-23 15:13:54

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R napisał

Magda Busk napisała:

> to byly operacje usunięcia macicy z przydatkami, więc nie za bardzo
> pochwowe.

Aha, więc przy operacji macicy prowadzonej przez jamę brzuszną usuwa się błonę
znajdującą się u ujścia pochwy? Niesamowite! A trzeciego migdałka "przy okazji"
się nie usuwa?

Maja

Szczelina odbytu
halucynogeny